مسئول دبیرخانه طرح “همکلاسی آسمانی” در استان گیلان منصوب شد

طی حکمی از سوی یاسر تقوی “مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان”، حجت الاسلام و المسلمین امیر شعبان پور بعنوان مسئول دبیرخانه استانی طرح همکلاسی آسمانی منصوب شد.

مسئول دبیرخانه طرح “همکلاسی آسمانی” در استان گیلان منصوب شد

به گزارش هشت دی، طی حکمی از سوی یاسر تقوی “مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان”، حجت الاسلام و المسلمین امیر شعبان پور بعنوان مسئول دبیرخانه استانی طرح همکلاسی آسمانی (سرگذشت پژوهی شهدای دانش آموز) منصوب شد.
در بخشی از حکم ایشان آمده است:
انجمن های اسلامی دانش آموزان، مراکز تجمع مؤمنانه زبدگانی است که خود را مخاطب ندای وحیانی قرآن یافته و حضور در تشکیلاتی مبتنی بر تقوای فردی و جمعی را به عنوان راه دستیابی به فلاح و رستگاری برگزیده اند. راهی متبرک به قدوم هزاران شهید دانش آموزی که با اشاره ولی و راهبر خود، رفتند تا رسیدند.
اکنون که پرچمداران انجمن های اسلامی، مدال افسری جنگ نرم را از حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) دریافت کرده اند، بایستی با تأسی از شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برای پیشبرد اهداف گرانمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم بردارند و برای ترویج فرهنگ ناب امام روح ا… (قدس اله نفس زکیه)، با روحیه استکبارستیزی حرکت نمایند.
سرگذشت پژوهی شهدای دانش آموز، تبلوری از همت دانش آموزان برای انس و الفت با خاطرات، وصیت نامه و یادگار شهدای دانش آموز در فضای مدرسه می باشد. لذا در راستای تقویت و تحکیم این جوشش مقدس انقلابی، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان «مسئول دبیرخانه استانی طرح سرگذشت پژوهی شهدای دانش آموز؛ همکلاسی آسمانی»، منصوب می نمایم.
لازم به ذکر است دبیرخانه استانی طرح همکلاسی آسمانی در بخش خمام مستقر گردیده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه