حق با شماست آقای جعفرزاده ایمن آبادی!!

در بزنگاه هاست که می توان نگاه سیاسی و جناحی اشخاص را از نگاه کارشناسی تمیز داد و در این موقعیت ها افراد حرف های واقعی دل خود را می زنند.

حق با شماست آقای جعفرزاده ایمن آبادی!!

به گزارش ۸دی، «گرچه از سردار کمالی انتظار چنین واکنشی نداشتیم ولی نمی‌دانم از کجا بادی بر او دمید که برای یکبار هم که شده سردار کمالی نسبت به سربازان مهربان شدند و از وی تشکر و البته از این رویکرد حمایت می‌کنیم.» این بخشی از صحبتهای جعفرزاده ایمن آبادی درباره برخورد درست سردار کمالی با شادی سربازان است.

متأسفانه در کشور ما همه چیز با نگاه سیاسی سنجیده می شود حتی برخی موضوعات که پایه علمی و اقتصادی و فرهنگی دارند نیز با ملاک صرف سیاسی سنجیده می شوند، حال که سردار کمالی کار درست را انجام داده نباید به این علت وی را شماتت کرد اما ریشه این نوع ادبیات از درخواست قبلی جعفرزاده ایمن آبادی برای معافیت سربازی ملی پوشان فوتبال و جواب منفی سردار کمالی به وی است.

در این بزنگاه هاست که می توان نگاه سیاسی و جناحی اشخاص را از نگاه کارشناسی تمیز داد و در این موقعیت ها افراد حرف های واقعی دل خود را می زنند.

 

نگاه صرف سیاسی و از کاه، کوه ساختن از تخصص های ویژه اصلاح طلبان بوده و جعفرزاده ایمن آبادی هم از این رویه مستثنی نیست، اصلاح طلبان با شلوغ کاری می گفتند اگر رئیسی، رئیس جمهور شود دلار به ۵۰۰۰ تومان می رسد اما امروز کشور با مهره های اصلاح طلب دلارش به بالای ۱۰۰۰۰ تومان رسیده است.

می گفتند قالیباف در تهران کاری نکرده اما دو سال از رفتن قالیباف گذشت و یک خط مترو نیز در تهران افتتاح نشد، می گفتند اگر مجلس را تحویل بگیریم چنین و چنان می کنیم اما نه چنین شد نه چنان!

امروز به جایی رسیده ایم که اتمام پروژه های بر زمین مانده و نیمه تمام برای مردم به یک رویا تبدیل شده است، امروز کشور با مجلسی روبرو است که در آن ساخت و پاخت با دولت و لابی زیاد دیده می شود. امروز شاهد دولتی هستیم که تمام بدنه های آن به صورت ویژه اصلاح طلب هستند تعجب نکنید اگر بدانید کابینه پیشنهادی میرحسین موسوی در سال ۸۸ قبل از رای آوردن، اکثریت دولت روحانی بودند.

ثمره شلوغ کاری اصلاح طلبان و شانتاژ آنان عبارتند از دولتی فشل و مجلسی لابی گر؛ بنابراین اصلاح طلبان حق دارند شانتاژ کنند و با موج رسانه ای کارهای خود را پیش ببرند زیرا در عمل چیزی در چنته ندارند، شاید شما هم مانند من به این نتیجه رسیده اید که چرا کلیدواژه هایی همچون ورود زنان به ورزشگاه، حجاب اجباری، کاهش سن ازدواج دختران برای اصلاح طلبان مساله است زیرا همین ها است که ذهن مردم را از گرانی ها، فشل بازی ها، بی کفایتی های مسئولان که عمدتا اصلاح طلب هستند دور می کند، پس در نتیجه حق با شماست آقای جعفرزاده ایمن آبادی!! همچنان به مسأله معافیت سربازی فوتبالیست ها و موضوع شادی سربازان بپردازید و به سردار کمالی کنایه بزنید و کار خود را تکرار کنید. این راهی است که می توان ذهن عموم را مسائل اصلی جامعه منحرف کرد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
نکویی
احسنت به 8 دی. اگر قابل هدایته خدا هدایتش کنه ....
در حاشیه