باخت سنگین شهرداری فومن در خارج از خانه

تیم فوتبال شهرداری فومن در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم مقابل میزبان خود نیروی زمینی تهران تن به شکست سنگین چهار بر صفر داد.

باخت سنگین شهرداری فومن در خارج از خانه

به گزارش ۸دی، دو تیم فوتبال شهرداری فومن و نیروی زمینی تهران از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم در ورزشگاه غدیر تهران از ساعت ۱۴ به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب شهرداری فومن:

حامد راست‌روان، سعید دلاور، مصطفی حبیبی، حسین میرزاحسین پور، رضا الماسخاله، میلاد حسن‌پور، مجتبی رستمی، علی عادلی، وحید سروری، حسین محبی و میلاد بختیاری.

سرمربی: افشین ناظمی

ترکیب نیروی زمینی تهران:

محمد بختیاری، حسین خمیری، آرمان اکوان، حسین مددی، حسین سنگرگیر، امیرحسین وثوق، رسول سعیدیان نیا، حمدالله ابدام، کوشا بهایی‌پور، علی کیانی فر و عارف رستمی.

سرمربی: امیدرضا روان‌خواه

دو تیم در نیمه نخست بازی پایاپایی از خود به نمایش گذاشتند و با ارائه بازی درگیرانه سعی در تملک توپ و دیکته بازی خود داشتند، مهم‌ترین اتفاق نیمه نخست موقعیت خطرناک حسن‌پور بود که با بی‌دقتی به هدر رفت تا دو تیم بدون گل به رختکن بروند.

حضور مالک باشگاه شهرداری فومن در رختکن این تیم، پیش از آغاز نیمه دوم و قول پرداخت درصدی از مبلغ قرارداد بازیکنان در صورت پیروزی چاشنی آغاز نیمه دوم شد.

دو تیم در نیمه دوم دست از بازی هجومی برنداشتند و این نیروی زمینی بود که از روی غفلت مدافعین شهرداری توانست دو بار در دقایق ۶۱ توسط علی کیانی‌فر و ۶۵ توسط کوشا بهایی‌پور به گل دست یابد.

پس‌ازاین گل تیم شهرداری دست به بازی انتحاری زد تا آب رفته را به جوی بازگرداند، بازی انتحاری شهرداری‌چی‌ها نتیجه معکوس از خود برجای گذاشت و این تیم میزبان بود که دو بار دیگر در دقایق ۸۷ و ۹۰ با دابل جواد رمضانی به گل دست‌یافت.

دیدار دو تیم که در حضور حدود ۵۰ تن از هواداران شهرداری فومن برگزار شد در پایان با نتیجه چهار بر صفر به سود نیروی زمینی خاتمه یافت.

نتایج سایر دیدارهای هفته شانزدهم لیگ دسته دوم – گروه ب:

مس شهربابک ۳ – آرمان‌گهر سیرجان ۱

شهدای بابلسر ۱ – نفت امیدیه ۲

بعثت کرمانشاه ۰ – خیبر خرم‌آباد ۰

پرسپولیس گناوه ۰ – نفت و گاز گچساران ۰

استقلال رامشیر ۱ – پاس همدان ۲

برنامه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم – گروه ب:

شهرداری فومن – مس شهربابک

نفت امیدیه – نیروی زمینی تهران

خیبر خرم‌آباد – شهرداری بندرعباس

پرسپولیس گناوه – شهدا بابلسر

آرمان‌گهر سیرجان – بعثت کرمانشاه

نفت و گاز گچساران – پاس همدان

به گزارش فارس، تیم فوتبال شهرداری فومن در پایان هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم با کسب ۲۰ امتیاز به مکان هشتم جدول سقوط و نیروی زمینی با کسب ۲۲ امتیاز به مکان چهارم صعود کرد، آرمان‌گهر سیرجان با کسب ۲۶ امتیاز و پاس همدان با کسب ۲۴ امتیاز به ترتیب در مکان‌های اول و دوم این گروه جای دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه