آزمون: به فکر انتقام از عراق نیستیم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما به فکر انتقام و اینگونه مسائل نیستیم و می‌خواهیم مقابل عراق فقط فوتبال بازی کنیم.

آزمون: به فکر انتقام از عراق نیستیم

به گزارش ۸دی، سردار آزمون با ۲ گلی که در بازی با ویتنام به ثمر رساند تعداد گلهای خود را در مسابقات جام ملت های آسیا به عدد ۵ رساند.

این بازیکن که حالا با تجربه حواشی بعد از جام جهانی پخته تر شده در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به امارات پیرامون دیدار با ویتنام و ۲ گلی که به ثمر رساند صحبت کرده و مدعی است در بازی با عراق تیم ملی به فکر انتقام و اینگونه مسائل نیست.

فارس: ابتدا از ۲ گلی که به ثمر رساندی صحبت کن…

من ۲ گل زدم ولی این گل ها حاصل زحمات تمامی بازیکنان تیم بود.آنها زحمت کشیدند و من کار آخر را انجام دادم. خیلی خوشحالم که این اتفاق رخ داد و ما صعودمان قطعی شد.

فارس:به نظر می رسد کمی از تصمیمات داور هم ناراحت بودی…

بله.من وقتی از زمین هم خارج شدم به داور چهارم گفتم که چقدر بی مورد به بازیکنان ما کارت می دهد. به هر حال داور در چند مورد خطاهایی می گرفت و کارت هایی می داد که حق بازیکنان ما نبود.

فارس: در بازی آینده باید به مصاف عراق بروید.بازی که ۴ سال پیش در آن شرایط مقابلشان به میدان رفتید و آن اتفاقات رخ داد. آیا به فکر انتقام نیستید؟

ما به فکر انتقام و اینگونه مسائل نیستیم و می خواهیم مقابل عراق فقط فوتبال بازی کنیم. این مسائل واقعا در فوتبال طبیعی است که یک تیم مقابل تیمی ببازد یا ببرد و چند سال بعد با هم بازی کنند.

فارس: البته سرمربی تیم ملی هم تاکید کرده که به رقبا احترام بگذارید…

دقیقا. چیزی که آقای کی روش به ما یاد می دهد فوتبال بازی کردن و احترام به رقبا است. ما به عنوان بازیکن باید شرایط را درک کنیم و همان چیزی را در زمین پیاده کنیم که مربی از ما می خواهد.

فارس: با گلهایی که زدی در این تورنمنت سه گله شدی. نظرت در این مورد چیست؟

خدا را شکر می کنم.من تمام انرژی ام را می گذارم که تیم موفق شود. همه بازیکنان همین شرایط را دارند. خوشحالم که تیم ملی برد و یک گام دیگر جلو برداشت.

فارس: روی آقای گلی ات در جام ملت های آسیا می شود حساب کرد؟

من به این مسائل واقعا فکر نمی کنم.فقط امیدوارم تیم یک نتیجه خوب بگیرد. این مهمترین مساله است.

فارس: تو ۴ سال پیش به عراق گل زدی، به نظرت می شود به عراق دوباره گل بزنی؟

من تلاشم را انجام می دهم. به هر حال تلاش هر شخصی دیده می شود.امیدوارم در همه بازی هایی که در پیش داریم هم من و هم بچه های تیم ملی بهتر از بازی های قبل باشند.

فارس: روز گذشته هم به همراه پدر و مادرت بازی ترکمنستان را تماشا کردی…

بله، آقای کی روش بعد از رسیدن تیم به دبی به ما استراحت داد و چون تمرین نداشتیم رفتم و آن مسابقه را تماشا کردم.

فارس: و صحبت آخر…

از مردمی که با حضور در استادیوم از ما حمایت کردند ممنون هستم. حضور آنها باعث دلگرمی ما است و امیدوارم در بازی های آینده هم آنها از ما حمایت کنند تا در آخر دلشان را شاد کنیم.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه