عوامل سختگیرانه برای سرمایه‌گذاران گردشگری تسهیل شود

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان میراث‌فرهنگی باید عوامل سختگیرانه حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری را تسهیل کند.

عوامل سختگیرانه برای سرمایه‌گذاران گردشگری تسهیل شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از لاهیجان ایرج ندیمی گفت: در جمع فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی تمایل بسیاری برای حل مشکلات گردشگری وجود دارد چراکه ما معتقدیم صنعت توریسم می‌تواند جایگزین اقتصاد نفت‌محور ما باشد. این عضو فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نگاه مثبت ما به گردشگری اصلاح قوانین و رفع بسیاری از موانع و مشکلات این صنعت پرسود را به همراه دارد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری کشور با مشکلات فراوانی روبه‌رو است، یادآور شد: بسیاری از سرمایه‌گذاران و صاحبان سرمایه، سرمایه‌گذاری در گردشگری را بازگشت‌پذیر نمی‌دانند که در این رابطه سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری باید اقدامات اجرایی جدی را در دستور کار قرار دهد. ندیمی تصریح کرد: سازمان میراث فرهنگی باید عوامل سختگیرانه در رابطه با حضور صاحبان سرمایه بخش خصوصی در صنعت توریسم را تسهیل کند و امضای تفاهم‌نامه‌ اجرایی با بانک‌ها و سرمایه‌گذاران را در اولویت قرار دهد. عضو فراکسیون گردشگری اظهار داشت: حفظ تعادل در سه حوزه ماموریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هم یکی از نگرانی‌های اعضای فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی است.وی ادامه داد: ظرفیتی که در فراکسیون گردشگری مجلس وجود دارد فرصت بسیار مغتنمی برای این سازمان است چراکه اعضای این فراکسیون در تمامی کمیسیون‌ها عضو هستند و می‌توانند در مسیر رشد گردشگری، حفظ میراث فرهنگی و توسعه صنایع دستی تاثیرگذار باشند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه