فرمانده سپاه قدس گیلان:

فرمانده سپاه وظیفه دارد به دولت کمک کند/ برای حل مشکلات کشور باید از قدرت بسیج استفاده کرد

با حضور سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی برگزار شد.

فرمانده سپاه وظیفه دارد به دولت کمک کند/ برای حل مشکلات کشور باید از قدرت بسیج استفاده کرد

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه بندر انزلی گفت:در جنگ نرم دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و روحیه ناامیدی در کشور است و متاسفانه برخی ها بدون آنکه متوجه باشند دارند آن را ترویج می کنند.

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه بندر انزلی گفت:دلیل برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه در مساجد این است که ما پاسدار انقلابیم و همانگونه که انقلاب از مساجد شروع شد به فرموده امام راحل که فرموده بودند مسجد سنگر است و در حفظ آن کوشا باشید ما هم اگر قرار است خودمان و انقلاب را حفظ کنیم باید در سنگر باشیم و راه حفظ انقلاب اسلامی در درون همین مساجد است و مسجد تنها چیزی است که باعث پیروزی انقلاب شده و می تواند آن را نگه دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش مردم در حفظ و نگهداری دستاورد های انقلاب اظهار کرد: سپاه پاسداران مسئولیت پاسداری از انقلاب را برعهده دارد و تنها سلاح سپاه برای جلوگیری از تهدیدات دشمنان نظام مردم است چرا که سپاه پشتوانه ای جز مردم ندارد و عصاره های همین مردم در مساجد هستند و چقدر خوب است حرفهایمان را با مردم بزنیم و بدانیم که فرمانده سپاه باید پاسداری از انقلاب را با مردم حفظ کند.

سردار عبدالله پور تصریح کرد: اگر در عمر ۴۰ ساله انقلاب دیده می شود که سپاه از رهبری و امام راحل هرگز کارت قرمز نگرفته و همیشه مدال گرفته دلیل موفقیت سپاه مردم هستند و بنابراین باید با مردم رابطه صمیمانه و صادقانه داشته باشیم و درد مردم را درد خودمان بدانیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه بیان داشت: بعد از دوران دفاع مقدس سپاه از سوی رهبری ۵ مسئولیت و ماموریت خطیر دریافت کرد که عبارت بودند از جنگ سخت، جنگ نیمه سخت، جنگ نرم، عمق بخشی خارجی و عمق بخشی داخلی که مهمترین ماموریت های محول شده به سپاه از سوی رهبری بود.

وی افزود: در جنگ سخت سپاه همواره کمک حال برادرانش در ارتش جمهوری اسلامی بوده و هست و لازم است تاکید نمایم که ارتش بسیار قدرتمندی داریم که در دنیا بی نظیر است و در حفظ تمامیت ارضی کشور همواره سپاه کمک حال ارتش است و بدانیم که ارتش و سپاه دو برادر بسیار قدرتمند هستند که در برابر تهدیدات دشمنان و نگاه چپ بیگانکان به کشور همدیگر را پوشش می دهند و تکمیل می کنند و اتحاد بین سپاه و ارتش مانع از حمله و نعرضات دشمنان به کشور می شود و کسی نمی تواند بین سپاه و ارتش تفرقه ایجاد کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به علت ناراحتی استکبار از انقلاب متذکر شد: در حوزه نیمه سخت سپاه همواره کمک حال ناجا و مرزبانی است و چون معادلات جهانی را بر هم زده ایم استکبار جهانی در برابر ما مقابله می کند چرا که آمریکاییها ذاتشان خون آشامی است و هرکاری از دستشان بر بیاید بر علیه این انقلاب انجام می دهند و لازم است تاکید شود که ما با آمریکا مشکل اعتقادی داریم چرا که ماطرفدار محرومان هستیم و آمریکا دشمن محرومان می باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: ما تمام سنگر های کلیدی جهان را به دست می آوریم و در زمان جنگ ۱۲ گردان داشتیم اما امروزه تنها در گیلان ۲۲ گردان امام حسین برای حوزه جنگ نرم و ۷۲گردان بیت المقدس در حوزه جنگ نیمه سخت داریم.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ناامیدی مردم در جنگ نرم یادآور شد: در جنگ نرم دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و روحیه ناامیدی در کشور است و متاسفانه برخی ها بدون آنکه متوجه باشند دارند آن را ترویج می کنند و در همین راستا دشمنان به دنبال آن هستند تا روحانیت را از مردم دور کنند و باید در جنگ نرم همه مسئولان حواسشان به پایه های انقلاب که همانا مردم هستند باشد اما این در حالی است که مسئولان به سمت نارضایتی مردم گام بر می دارند با این همه اگر همه به دنبال اختلاف هستند سپاه به دنبال اتحاد است و باید دنبال فقرا باشیم.

وی افزود: برای ماندگاری انقلاب باید محرومان پای آن بایستند چرا که پولدار ها و افراد متمکن که برای این انقلاب دل نمی سوزاند و به فکر فقرا نیستند و سپاه و هرکس که طرفدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است باید حواسش به محرومان باشد چرا که دشمن به دنبال ایجاد نا امنی است و سپاه باید آن را حل کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در رابطه با حوزه عمق بخشی خارجی گفت: سپاه به همه مردم مظلوم جهان در همه کشورهای یمن، لبنان، غزه ، فلسطین، بحرین ، سوریه و همه مردم مظلوم دنیا کمک می کند و با صراحت هم این موضوع را اعلام می کند چرا که طرفدار محرومان هستیم تا قیامت هستیم حال دیگران هرطور که می خواهند فکر کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرمانده سپاه وظیفه دارد به دولت کمک کند ما را جناحی و سیاسی نکنید، سپاه به دنبال ارزشهای انقلاب است، ما به دنبال ولایت فقیه هستیم، خط ما خط ولایت است و هرکس از خط ولایت دورماند گمراه می شود و برای حل مشکلات کشور باید از قدرت بسیج استفاده کرد چرا که بسیج کلید حل همه مشکلات است و باید در حوزه های عمران و آبادانی و ساخت مسکن محرومان کمک کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه