سند راهبردی چای و برنج گیلان تهیه شد

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان گفت: سند راهبردی چای و برنج گیلان در کارگروه‌های تخصصی بسیج استان تهیه شده است.

سند راهبردی چای و برنج گیلان تهیه شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، سردار نظرعلی علیزاده امروز با اشاره به رویکرد مجمع عالی بسیج گیلان اظهار کرد: مجمع مذکور رویکرد تربیتی و مدیریتی را دنبال می‌کند.

وی، رویکرد تربیتی را با محوریت حلقه‌های صالحین عنوان کرد و افزود: برنامه منسجمی درباره رویکرد مدیریتی در بسیج در حال انجام است.

علیزاده، نوع مدیریت در بسیج را مشارکتی خواند و بیان کرد: شورای بسیج در هر کدام از اقشار تشکیل شده است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان اعضای شورای بسیج اقشار را از نخبگان علمی و اجرایی دانست و تصریح کرد: شورای بسیج دارای رئیس، معاون و دبیر در راستای ماموریت‌های این نهاد با انتخاب اعضا است.

وی تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در راستای ماموریت‌ها را توسط شورای بسیج ذکر کرد و گفت: فعالیت‌ها به بدنه بسیج واگذار شده است.

علیزاده با بیان اینکه اعضای شورای بسیج از اطلاعات کامل برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: هر قشر دارای یک شورا در شهرستان‌ها و استان است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان به کارگروه‌های مختلف این مجمع اشاره کرد و یادآور شد: کارگروه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و … در راستای ماموریت‌های بسیج موضوع‌ها را بررسی می‌کنند.

وی با اشاره به ارائه پیشنهادها از طرف کارگروه‌های بسیج در اجلاسیه مجمع، اظهار کرد: پیشنهادها توسط نماینده کارگروه‌ها در اجلاس مطرح شده و به تصویب می‌رسد.

* عضویت ۶۰۰ نخبه در مجمع عالی بسیج گیلان

علیزاده مجمع عالی بسیج گیلان را دارای دو راهبرد داخلی و استانی عنوان کرد و افزود: تعداد ۶۰۰ نفر از نخبگان فرهنگی، سیاسی و اجرایی عضو مجمع عالی بسیج گیلان هستند و به موضوع‌های استان اشراف کامل دارند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان این مجمع را بهترین پشتوانه برای استان دانست و بیان کرد: ائمه جمعه، مدیران کل و … عضو مجمع عالی بسیج گیلان هستند و می‌توانند تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در موضوع‌های مختلف را انجام دهند.

وی از فراگیرتر شدن برنامه‌ها در مجامع بسیج گیلان در سال جاری خبر داد و بیان تصریح کرد: انتظار می‌رود مجامع بسیج نقش‌آفرینی بیشتری در استان داشته باشند.

* تشکیل ۱۰ کارگروه تخصصی مجمع عالی بسیج گیلان

علیزاده از تشکیل ۱۰ کارگروه تخصصی با مسئولیت ویژه در مجمع عالی بسیج گیلان خبر داد و تصریح کرد: کارگروه‌های مذکور مشکلات استان را با استفاده از نخبگان بررسی می‌کند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه سند راهبردی چای و برنج استان تهیه شده است، گفت: همایش‌های پژوهشی برنج و چای به منظور بررسی راهکارها در گیلان برگزار شده است.

وی به پیگیری موضوع‌ها با نگاه بسیجی در کارگروه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: افراد با توان جهادی در موضوع‌ها ورود می‌کنند.

علیزاده بهترین مدیریت جهادی را استفاده از توان تمام نخبگان دانست و اظهار کرد: بحث‌ها در کارگروه‌ها بسیار جدی است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با تاکید بر استفاده از فرصت‌ها در استان، خاطرنشان کرد: ساحل، جلگه، کشاورزی، آب و هوا، منابع طبیعی و جنگل از فرصت‌های استان محسوب می‌شوند.

وی گردشگری را یک فرصت برای گیلان خواند و بیان کرد: موقعیت شیعی و قیام میرزاکوچک جنگلی از فرصت‌های بزرگ در استان است.

علیزاده توانمندی نیروی انسانی گیلان را بسیار دانست و تصریح کرد: آستانه تحمل بالای مردم به دلیل علاقه به انقلاب اسلامی فرصت بزرگی برای مسئولان است و مدیران باید از لاک اداری خارج شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه