همراه با پاسخ به شبهات؛

کارگاه “زن به قیمت روز!” در فرودگاه سردار جنگل رشت برپا شد + تصاویر

مسئول روابط عمومی فرودگاه سردار جنگل رشت، گفت: نمایشگاه تخصصی حجاب و پوشش همراه با پاسخ به شبهات و برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان “زن به قیمت روز!” در فرودگاه سردار جنگل رشت برگزار شد.

کارگاه “زن به قیمت روز!” در فرودگاه سردار جنگل رشت برپا شد + تصاویر

سید رضا علوی زمیدانی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با اشاره به برگزاری نمایشگاهی در رابطه با حجاب و پوشش در فرودگاه سردار جنگل رشت، اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور که به همه دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است، ۲ اقدام مصادف با سالروز کشف حجاب برگزار شد.

وی افزود: یکی از این اقدامات برگزاری نمایشگاه است که در فرودگاه سردار جنگل رشت برپا شد و طی آن ۴۸ پوستر که سیر پوشش را در دنیا نشان می دهد برای عموم مرد، مسافران و همکاران ارائه شد.

مسئول روابط عمومی فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت گفت: پاسخ به شبهات پیرامون حجاب نیز یکی از موارد مد نظر ما در بحث برپایی این نمایشگاه بود، زیرا در این رابطه شاهد شبهه پراکنی و هجمه از سوی دشمن هستیم.

علوی افزود: بنابراین ما از یک گروه تخصصی تحت عنوان مؤسسه فرهنگی چشمه نور رضوان دعوت کردیم تا به صورت تخصصی این نمایشگاه را همراه با کارگاه آموزشی با عنوان “زن به قیمت روز!” برگزار شد.

وی تصریح کرد: این کارگاه ها با حضور همکاران، همه کارکنان خانم در سپاه فرودگاه و پلیس و غرفه های فرودگاه برگزار شد و از همسرانشان هم دعوت کردیم در این کلاس آموزشی شرکت کنند.

مسؤل روابط عمومی فرودگاه سردار جنگل رشت با تأکید بر اینکه این نمایشگاه به مدت یک هفته برگزار شد و یک غرفه نیز کنار این نمایشگاه در بحث فروش اقلام فرهنگی مثل چادر، کتاب و اقلام فرهنگی برپا شد.

علوی تصریح کرد: این دستورالعمل براساس برنامه های ابلاغی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان کشور است که ۱۰برنامه را به عنوان برنامه های ۱۰گانه عفاف و حجاب برای همه دستگاه های اجرایی الزام کرده است و ما هم دقیقا براساس این الزامات ابلاغی این برنامه ها را اجرایی و عملیاتی می کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه