امام جمعه بندرانزلی:

ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر جلودار اقدامات ضد ارزشی دشمنان است

امام جمعه بندر انزلی گفت: دشمنان می‌دانند که ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر جلوی بسیاری از اقدامات ضد ارزشی آن‌ها را می‌گیرد.

ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر جلودار اقدامات ضد ارزشی دشمنان است

به گزارش هشت دی، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین صبح امروز در جمع مسئولان امر به معروف و نهی از منکر ادارات شهرستان بندر انزلی اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر وسیله انبیاء الهی برای دعوت مردم به خدا پرستی بود.

امام جمعه بندر انزلی با اشاره به تلاش‌های دشمنان جهت نابود کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی ابراز داشت: دشمنان می‌دانند که ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر جلوی بسیاری از اقدامات ضد ارزشی آن‌ها را می‌گیرد.

ایشان با بیان اینکه هدف از امر به معروف و نهی از منکر، دور کردن انسان‌ها از اقداماتی است که در شان آن‌ها نیست خاطرنشان کرد: خداوند متعال کرامت والایی برای انسان در نظر گرفته است و همه نظام آفرینش تحت سلطه انسان قرار داده است‌.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با اعلام اینکه متاسفانه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر فرهنگسازی درستی صورت نگرفته است تصریح کرد: کسی که در جامعه امر به معروف و نهی از منکر می‌کند باید به عنوان یک فرد دلسوز و ناصح شناخته شود.

ایشان با تاکید بر لزوم ترویج امر به معروف و نهی از منکر در ادارات اظهار داشت: اگر مردم ببینند که کارمندان ادارات به درستی وظایفشان را انجام می‌دهند، آن‌ها نیز وظایف خود را نسبت به نظام و یکدیگر به درستی انجام می‌دهند.

امام جمعه انزلی با بیان اینکه کار امر به معروف و نهی از منکر باید با رویکرد دلسوزانه و با انگیزه اصلاح امور انجام شود ابراز داشت: اگر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نظارت مناسبی انجام شود، امورات جامعه با تعامل و محبت بیشتری پیش می‌رود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با تاکید بر اینکه کارکنان ادارات و عموم مسئولان باید خود را خدمتگزار مردم بدانند گفت: کارکنان و مسئولان ادارات باید همواره در تلاش باشند تا گرهی از کار مردم باز کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه