هشت دی گزارش می دهد:

کار سخت نیروهای ارزشی در جنگ ۳ جانبه در فضای مجازی/ حمله بهترین دفاع است

امروز بزرگ ترین دفاع از آرمان های نظام حمله است بنابراین جبهه فرهنگی انقلاب باید در ۳ جبهه بجنگد.

کار سخت نیروهای ارزشی در جنگ ۳ جانبه در فضای مجازی/ حمله بهترین دفاع است

به گزارش ۸دی، «حرکت بسیج در عرصه فضای مجازی یک حرکت تهاجمی خواهد بود و این راهبرد ماست و در این عرصه که یک عرصه جدی است نباید دچار تفرق باشیم.» این ها بخشی از اظهارات سردار غیب پرور است.
سوالی که در این میان مطرح است این بوده که چرا باید جبهه فرهنگی انقلاب به صورت تهاجمی وارد فضای مجازی شود؟

با ورود فضای مجازی به ویژه تلگرام و اینستاگرام فضای رسانه ای کشور وارد فاز دیگری شد، فضای مجازی بر تمام شئون ایرانیان در سال های اخیر تاثیرگذار بوده و آثار مثبت و منفی بسیاری داشته است.
فضای مجازی در سال های اخیر به رسانه اصلی مردم تبدیل شد و دشمن هم به دنبال همین امر بود، با گسترش کانال های رنگارنگی مانند آمد نیوز، شبکه رسانه ای بیان، کانال بی بی سی فارسی، مملکته، آزادی و بسیاری از کانال های دیگر سعی داشت با کار رسانه ای هماهنگ نظام را در برابر مردم بی آبرو کند، راهبرد این کانال ها به گونه ای بود که کانال آمدنیوز به کانال اصلی ضد نظام تبدیل شده و کانال های دیگر مطالب آمدنیوز را پوشش داده تا مطالب آن برای مردم باور پذیر باشد.

سیاست رسانه ای آمدنیوز بر ۳ اصل استوار بود؛ ابتدا خبر گرفتن از منابع نفوذی خود در دستگاه ها، رسانه ها و سیستم های دولتی، دوم بزرگ سازی حقایق و آمیختن دروغ با خبر اصلی، سوم ایجاد خبرهای کذب و پوشش دادن گسترده برای باورسازی مردم (مانند خبر زهرا لاریجانی) آمدنیوز برای مطرح کردن خود اصل سوم را به درستی انجام داد تا جایی که قوه قضائیه رسما این خبر را تکذیب کرد و آمدنیوز به هدف خود یعنی مطرح شدن دست یافت و خود را به عنوان رسانه اصلی معاند به مردم نشان داد.

اما آمدنیوز با دروغ های شاخدار خود مانند قضیه زهرا لاریجانی از طرف دیگر آبروی خود را بین مردم از دست داد، وقتی رسانه های داخلی رسما این دروغ ها را ثابت کردند آمدنیوز آن اعتبار قبلی خود را از دست داد و بارها دروغ هایش مشخص شد، مردم ما هوش سرشاری دارند و از این رو رسانه های داخلی باید با مردم روراست بوده و حقایق را منتشر کنند تا کار به دست بیگانگان نیفتاده و آنان را مرجع نکنند.

هجوم خبرگزاری های فارس و میزان به آمدنیوز و افشای پشت پرده این کانال و پول گرفتن آنان از منابع سعودی باعث از چشم افتادن این رسانه در بین مردم شد، مردم ایران به درستی دریافتند که رسانه های معاند دلسوز نبوده و تنها قصد ایجاد ناآرامی های داخلی در ایران و سوریه سازی ایران را دارند.

 

 

به همین علت امروز بزرگترین دفاع از آرمان های نظام حمله به رسانه های معاند و ژست حمله ای است، جبهه فرهنگی انقلاب اینک باید شکل تهاجمی خود را حفظ کرده از طرفی دستاوردهای نظام را بازگو کند، از طرف دیگر با افشای فساد برخی چهره های سیاسی و برخورد به فساد سیاسی مسئولان پرداخته و آن را فریاد زنند، جبهه فرهنگی انقلاب باید بار دیگر اما در ۳ جبهه بجنگد جبهه اول با مسئولان ناکارآمد و اشرافی، رانت و رفتارهایی که کشور را در طول این چهل سال به عقب رانده است.

جبهه دوم نیروهای ارزشی برخورد با امپراتوری صهیونیستی سعودی رسانه ای است که سعی می کند از همه جهت نظام را فاسد و ناکارآمد نشان دهد.

در کشور ما اگر مسئولان فاسدی وجود دارند مدیران، کارخانه داران، سرمایه داران و سیاسیون شریف، باانگیزه و کاردانی نیز وجود دارند که رسانه های انقلاب باید به دنبال آنان گشته و این افراد را رسانه ای کنند این نیز جبهه سوم نیروهای ارزشی است. اگر فسادهای مسئولین را برای پاکسازی نشان می دهیم باید خدمات مسئولان پاک را نیز رسانه ای کنیم و باید برای هر کدام از این اهداف بجنگیم، حالت تهاجمی برای فضای مجازی یعنی همین. بسم الله…

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه