امسال ۸۳۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش های عمرانی به گیلان اختصاص یافته است+ تصاویر

استاندار گیلان در نشست مجمع نمایندگان گفت :طرح هایی که بالای ۸۰درصد پیشرفت کار دارند در اولویت توزیع اعتبارات عمرانی قرار دارند.

امسال ۸۳۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش های عمرانی به گیلان اختصاص یافته است+ تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ،دکتر نجفی در این نشست گفت :درسال جاری گیلان ۸۳۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش های عمرانی در قالب طرحهای ملی استانی ویژه و استانی دارد که تقریبا” معادل اعتبار سال ۹۲ می باشد .

وی افزود :از این اعتبارات ۳۰۴ میلیارد تومان استانی بوده و توزیع آن بین فصول و شهرستانها توسط شورای برنامه ریزی استان و کمیته برنامه ریزی شهرستانها صورت خواهد گرفت .

استاندار گیلان با بیان اینکه توزیع اعتبارات براساس تکمیل پروژه های نیمه تمام است گفت :در این زمینه اولویت با طرح هایی است که بالای ۸۰ درصد پیشرفت کار دارند.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد : ۵۲۶ میلیارد تومان نیز برای طرحهای ملی و استانی ویژه نظیر راه آهن قزوین – رشت ، پروژه های راهسازی ، بیمارستانها ، سدها ، احیاء تالاب انزلی و آب و فاضلاب اختصاص یافته است .
دکتر نجفی افزود :امسال برای راه آهن ۲۳۸ میلیارد تومان از محل بودجه و باقیمانده اعتبار برای اتمام راه آهن از محل فاینانس خارجی تأمین خواهد شد .

در این نشست که هریک از نمایندگان در زمینه ی اولویت طرح های عمرانی استان مطالبی را بیان کردند نماینده ی صومعه سرا و رئیس مجمع نمایندگان نیز با تأکید برتوزیع عادلانه ی اعتبارات عمرانی براساس شاخص های زیربنایی هرشهرستان گفت : با تخصیص اعتبارات عمرانی و تعامل خوب نمایندگان مجلس و مسئولان استان امیدواریم گام های مؤثری در زمینه ی تکمیل طرح های عقب مانده برداشته شود .

حمید رضا خصوصی افزود : با عزمی که در استان وجود دارد چشم انداز روشنی در پیش است و ما با همدلی اجرای پروژه های عمرانی را با قاطعیت پیگیری می کنیم .

jpg1413

jpg1414

jpg1416

jpg1417

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه