نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان:

دشمن هر کاری برای براندازی نظام انجام داده/ مسئولان در چهل سالگی انقلاب دستاوردهای مهم نظام را برجسته کنند

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یک روز در تاریخ انقلاب سراغ نداریم که دشمنان علیه نظام چالش ایجاد نکرده و سنگ اندازی و مانع تراشی نکرده باشند، گفت: دشمن به هر کاری برای براندازی اصل نظام و حکومت اسلامی ما دست زده است.

دشمن هر کاری برای براندازی نظام انجام داده/ مسئولان در چهل سالگی انقلاب دستاوردهای مهم نظام را برجسته کنند

حجت الاسلام احمد پروایی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در مورد تلاش دشمن در کم رنگ کردن روحیه انقلابی مردم، اظهار کرد: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری در دیدار دیروز مردم قم و فرمایشات قبلی شان به این نکته مهم اشاره کردند که چهل سالگی نظام نشانه پیری انقلاب نیست.

وی با بیان اینکه چهل سالگی زمان بالندگی، شکوفایی، کمال و کامل شدن است و یک انسان در چهل سالگی به بلوغ عقلی می رسد و آغاز جوانی و تعقل و تفکر و نشانه شکوفایی انقلاب است، گفت:  یک روز را به ما نشان دهید که دشمن سعی بر ضربه زدن به نظام ما نداشته است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: ترور شخصیت های سیاسی، مذهبی و خدمت گذاران صدیق نظام جمهوری اسلامی توسط منافقین کوردل، تحمیل جنگ تحمیلی و حرکت مغرضانه و مرموزانه تروریستی جدایی طلبان در اوایل انقلاب در برخی مناطق کشور تا فتنه ۷۸، ۸۸ و… موارد زیادی است.

پروایی افزود: یک روز در تاریخ انقلاب سراغ نداریم که دشمنان علیه نظام چالش ایجاد نکرده و سنگ اندازی و مانع تراشی نکرده باشند و دشمن به هر کاری برای براندازی اصل نظام و حکومت اسلامی ما دست زده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خداراشکر به کوری چشم دشمنان اسلام و انقلاب آن که در این جنگ نابرابر پیروز شده است ملت سر افراز و انقلاب اسلامی ما بوده است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری به جنگ اقتصادی دشمن هم اشاره کردند که با تمام قوا به دنبال دلسرد کردن مردم نسبت به انقلاب است.

پروایی با تأکید بر اینکه دشمن مخصوصا در این راستا جوانان را هدف گرفته است، اضافه کرد: این دفعه هم جوانان این مرز و بوم و مردم بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی باز هم دشمن را ناکام و ناامید و نقشه های دشمن را نقش بر آب و سیلی محکمی بر چهره زشت و پلید و کریه دشمن می زنند که در رأس آن شیطان بزرگ و جنایت کار قراردارد.

** ناتوی فرهنگی در فضای مجازی علیه نظام و مردم ما به راه افتاده است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمن با شایعه پراکنی فضای مجازی را علیه نظام و مسؤلان و مردم ما مسموم کرده است، افزود: ناتوی فرهنگی را در فضای مجازی علیه نظام و مردم ما به راه انداخته اند.

وی ادامه داد: ممکن است به خاطر غفلت هایی که بعضا برخی مسؤلان داشته اند صدماتی هم وارد کرده اند ولی به آن اهداف خودشان دست پیدا نکرده اند، باید مواظب باشیم و همدلی، یک دلی و وحدت کلمه را حفظ کنیم.

پروایی با بیان اینکه این بدان معنا نیست که ما اهل انتقاد نباشیم، اضافه کرد: بالاخره اگر در یک خانواده پنج نفر باشد ممکن است پنج فکر مختلف باشد اما این خانواده برای رسیدن به نقطه ایده آل باید یک دل و منسجم باشد و وحدت کلمه را حفظ کنیم.

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه وظیفه مسئولان در جنگ به راه افتاده علیه نظام و ملت ایران از ناحیه دشمن حل مشکلات اقتصادی مردم  با تمام توان و تلاش است، تصریح کرد: مشکلات بر خانواده های ضعیف و مستضعف و کم درآمد بیشتر است و دولت و مجلس محترم برای حل آن باید دست به دست هم دهند.

** مسئولان در چهل سالگی انقلاب دستاوردهای نظام را بیان کنند

پروایی حل مشکلات اقتصادی و خدمت رسانی در شأن مردم ولایت مدار و شهید پرور انقلاب اسلامی را ابزار مأیوس کردن دشمن برشمرد و اضافه کرد: مسئولان در چهل سالگی انقلاب دستاوردهای مثال زدنی نظام را بیان کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه این بدین معنا نیست که نواقص وجود ندارد و به نقطه ایده آل رسیدیم، تصریح کرد: نه، ما با آن قله فاصله داریم و هنوز اول راه هستیم ولی در همین اول راه با تمامی دشمنی دشمنان انقلاب و مشکلاتی که برای مردم و نظام اسلامی ما آفریدند خدا را شکر نظام اسلامی به برکت امنیت و خون شهدا و نعمت ولایت و بصیرت مردم خدمات بزرگی داشتند.

پروایی با بیان اینکه یک روزی ما در جنگ تحمیلی باید سیم خاردار وارد می کردیم آن را هم به ما نمی دادند، اضافه گرد: اما امروز ما در مسائل علمی، فناوری و موشک و… به خودکفایی رسیدیم و ان شاالله به قله کمال و قله های با عظمتی ملت ایران زیر سایه نعمت ولایت با تلاش و همت و خودباوری شجاعت و بصیرت و اعتماد به نفس و تکیه برتوان داخلی و مقابله با دشمنان انقلاب می رسند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه