یادواره امام خمینی(ره) در لاهیجان برگزار می شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان: ایام ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و قیام ۱۵ خرداد فرصتی مغتنمی برای انتقال اندیشه های ناب امام (ره) به جامعه است.

یادواره امام خمینی(ره) در لاهیجان برگزار می شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از لاهیجان، ابراهیم رامین فر سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان ضمن تسلیت سالروز سوگواری ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد افزود: تجدید عهد و بیعت با حضرت امام و بازخوانی سیره و درس های ایشان که همان درس های انقلاب است را لازمه روشن کردن را ه آیندگان عنوان کرد.

رامین فر ادامه داد: حضرت امام (ره) شخصیت برجسته ایست که عزت و سربلندی را برایمان در دنیا به ثبت رسانده است . ایشان یک نعمت الهی برای ملت ایران و همه ملل مظلوم جهان بودند و راهشان راه روشن به سوی سعادت ملت هاست.

وی همچنین تصریح کرد: این اداره در نظر دارد محفل «یاد امام و انس با قرآن» را با حضور امام جمعه شهرستان ، اساتید ، قاریان و مربیان قرانی برگزار نماید. این برنامه قرار است در ساعت ۱۰ صبح روز ۱۳ خرداد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شود.

همچنین برنامه عصری با شعر به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) با عنوان “پرواز تاملکوت” با حضور شعرای برجسته در روز یکشنبه ۱۱ خرداد ساعت ۱۶ در محل سالن اداره برگزار خواهد شد. از عموم علاقمندان دعوت به عمل می آید در این برنامه حضور بهم رسانند .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه