پاسداران، فرزندان راستین این امت و جوشیده از متن انقلابند

سرهنگ صدیقی: در تاریخ تمدن بشری کم بوده اند کسانی که برای برافراشته داشتن چراغ حق و ترویج اخلاق کریمه، همه هستی و آمال خود را بر سر هدف خویش بگذارند.

پاسداران، فرزندان راستین این امت و جوشیده از متن انقلابند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از رضوان خبر، سرهنگ بهرام صدیقی، فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت ابی عبد ا… الحسین (ع) و روز پاسدار  گفت :  پاسدار در لغت به معنی نگهبان و مراقب است ، پاسداران کسانی اند که در حساس ترین لحظه های تاریخ از میان خلق برمی خیزند و همچون دژی مستحکم مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت و حفظ آن گام برمی دارند.
صدیقی در ادامه افزود : در تاریخ تمدن بشری کم بوده اند کسانی که برای برافراشته داشتن چراغ حق و ترویج اخلاق کریمه، همه هستی و آمال خود را بر سر هدف خویش بگذارند.
فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت : کمر بستن برای احیای حقیقت خواهی، همتی جانانه می طلبد و تنها از مردانی چون حسین(ع) برمی آید که آزادگی و شور حقیقت جویی اش چنان حماسه ای آفرید که تا همیشه نامش جاودان و موجب احترام انسانهای حق طلب خواهد بود.
صدیقی در توصیف مقام امام حسین(ع) گفت : حسین(ع) هنگامی که تحریف گران حقیقت از سنت و سیره پیامبر اکرم(ص) و آنچه خداوند در شریعت اسلامی و از زبان قرآن بنا نهاده بود تصویری مغایر با واقعیت ارائه کردند، بر خود فرض دید تا برای احیای آن سنت فراموش شده و نهادینه کردنش در میان امت اسلام، قیام تاریخی و حماسی اش را آغاز کند و بدین ترتیب از دین جد خود پاسداری کند.
می توان نمونه هایی از رادمردی پاسداران را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران یافت؛ پاسدارانی که در دفاع از کیان و کشور خود فداکاری کردند و با روحیه شهادت طلبی انسجام درونی و خلاقیت نظامی در صحنه های مختلف به نبرد پرداختند و با الهام از حضرت سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(ع)، با بذل خون و جان خویش و جانبازی ها و ایثارگری ها نگذاشتند دست سربازان شیطان به ذره ای از خاک میهن اسلامی برسد و روز پاسدار را به همه ارجمندان پاسدار شادباش گفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه