تساوی ملوان در دربی شمال/ قعرنشینی انزلی چی ها ادامه دارد

تیم فوتبال ملوان انزلی در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته اول در داربی شمال مقابل خونه به خونه مازندران تن به‌تساوی بدون گل داد.

تساوی ملوان در دربی شمال/ قعرنشینی انزلی چی ها ادامه دارد

به گزارش ۸دی، دو تیم فوتبال ملوان انزلی و خونه به خونه مازندران از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته اول از ساعت ۱۴ در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: محمدحسین ترابیان

کمک‌ها: حافظی عظیمی، بابک خسروی و حامد صادقی‌جو

ناظر داوری: رامین عرفانیان

شاگردان محمد احمدزاده با ترکیب حجت صدقی، وحید حیدریه، سعید سالارزاده، عظیم گوک، حافظ یعقوبی، عباس عامری، محمد حسین پور، پوریا غلامی، میلاد احمدی، علیرضا دغاغله و شهریار مغانلو وارد زمین شدند.

در سوی مقابل شاگردان اکبر میثاقیان در تیم خونه به خونه با ترکیب رضا حیدری، علی هلیچی، وحید نعمتی، سیدجواد شفیعی، پویا پورعلی، حسین رسولی، حسین قنبری، محمود مطلق زاده،اسماعیل کیانی، امید سام کن و هادی خیری به میدان آمدند.

دو تیم شمالی که ابتدای فصل برای صعود به لیگ برتر پا به رقابت‌ها گذاشتند در پایان نیم‌فصل نخست در منطقه سقوط قرار گرفتند و برای فرار از منطقه سقوط چاره‌ای جز پیروزی در داربی شمال ندارند.

ملوانان با فشار هوادارانشان بازی را هجومی آغاز کردند و موقعیت‌های پرشماری در طول ۹۰ دقیقه مسابقه خلق کردند، این موقعیت‌ها با بی‌دقتی مهاجمان این تیم به هدر رفت تا داربی شمال با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

بنابراین گزارش در پایان هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته اول تیم فوتبال ملوان انزلی با کسب ۱۱ امتیاز در قعر جدول جای گرفت و خونه به خونه با کسب ۱۴ امتیاز در مکان چهاردهم قرار دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه