پیش‌بینی افق روشن برای آینده رودسر

شهردار رودسر از اجرای برنامه‌های فرهنگی در تابستان امسال در این شهر خبر داد و گفت: با اجرای برنامه‌های فرهنگی و عمرانی برای آینده رودسر افق روشنی را پیش‌بینی می‌کنیم.

پیش‌بینی افق روشن برای آینده رودسر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس خداداد قنبرزاده با تاکید بر تمرکز بیشتر در اجرای فعالیت‌های فرهنگی اظهار کرد: علاوه بر طرح‌های عمرانی برنامه‌های فرهنگی و هنری از برنامه‌های مدیریت شهری رودسر است.

وی با اشاره به فراهم‌سازی زمینه حضور و مشارکت اقشار مختلف مردم در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، تصریح کرد: تقویت و ترویج هویت و باورهای دینی و ملی، غنی‌‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها از جمله برنامه‌ها است.

شهردار رودسر افزایش نشاط اجتماعی با بهره‌گیری از فضای معنوی اعیاد مذهبی را از دیگر اهداف شهرداری عنوان کرد.

وی به برگزاری جشن شعبانیه در رودسر اشاره کرد و گفت: شهرداری و شورای اسلامی باید در بحث فرهنگی و هنری تلاش بیشتری کند.رودسر با برخورداری از نوار ساحلی می‌تواند در جذب مسافر و گردشگر تاثیر خوبی داشته باشد و بنابراین لازم است بستر مناسب برای استفاده بهتر از ساحل فراهم شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در گذشته سواحل رودسر با خاکریز مهار شده بود، افزود: ساحل متعلق به همه مردم است و تلاش می‌کنیم در این راستا منافع مردم را بر هر امر دیگری ترجیح دهیم.

شهردار رودسر از اجرای برنامه‌های فرهنگی در طول تابستان و تعطیلات در این شهر خبر داد و یادآور شد: با اجرای برنامه‌های فرهنگی و عمرانی برای آینده رودسر افق روشنی را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه همه باید برای آینده بهتر رودسر تلاش کنیم تا به جایگاه واقعی خود برسد، خاطرنشان کرد: امیدواریم یک شهر مناسب با الگو برای شهروندان فراهم کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شهروند
آقای شهردار لطفا در مورد کارخانه کمپوست رودسر "قانون"را اجرا کنید وبابرگزاری یک مناقصه سالم وبدون اماواگر تکلیف میلیاردها تومان از پول بیت المال را در این شهر مشخص نمایید..میتوان بوی تعفن کارخانه وسایر تبعات زیست محیطی را گرفت بشرطی که مدیریت کارخانه به اهلش وبصورت قانونی واگذار شود.
در حاشیه