امضای تفاهم نامه فی مابین اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و جمعیت هلال احمر گیلان

در نشست مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با هدف افزایش همکاری های مشترک و اجرای برنامه های دوجانبه، تفاهم نامه فی مابین به امضا رسید.

امضای تفاهم نامه فی مابین اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و جمعیت هلال احمر گیلان

به گزارش ۸دی، این تفاهم نامه با هدف افزایش همکاری های مشترک و اجرای برنامه های دوجانبه در راستای ایجاد تعامل، هماهنگی و هم افزایی هر چه بیشتر و ارتباط مناسب و بهره گیری از ظرفیت ها و توان دو مجموعه به امضاء مدیران دو مجموعه رسید.

افزایش سطح آگاهی عمومی دانش آموزان در راستای افزایش تاب آوری جامعه در هنگام بروز حوادث و سوانح، ترویج و اشاعه فرهنگ نوعدوستی، نیکوکاری، خدمات انسان دوستان و حمایت از آسیب پذیرترین افراد و آسیب دیدگان ناشی از حوادث و سوانح، بسترسازی مناسب اعضای دو تشکل برای تفاهم و تعامل بیشتر و افزایش همدلی بین تشکل ها و اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب در راستای کسب مهارت توسط دانش آموزان از محورهای این تفاهم نامه می باشد.

برگزاری طرح ملی دادرس و اجرای طرح همدلی تشکل های دانش آموزی، برگزاری جلسات اندیشه دینی برای اعضای دانش آموزی دو مجموعه، بهره مندی طرفین از محصولات علمی و فرهنگی یکدیگر و همکاری و تعامل در برگزاری مراسم مذهبی و تقویت هیئت های دانش آموزی دو مجموعه از دیگر محورهای این تفاهم نامه می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه