وزیر علوم در تیغ استیضاح است

این نماینده مجلس اذعان کرد:وزیر علوم در تیغ استیضاح است و وزیر جهاد کشاورزی هم باعث شده است شرکت ابریشم را منحل کردند که خیلی تاثیر گذار در استان بود از وزیر کشاورزی سئوال کرده ایم.

وزیر علوم در تیغ استیضاح است

به گزارش ۸دی نیوز، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی “سنگرما”اظهار کرد: تقریباً دو سال مانده به پایان کار مجلس نهم فعالیت های انتخاباتی را بعضی از دوستان شروع کرده اند .

کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: این کار خیری است ولی هر کار خیر باید در جای خودش انجام گیرد و این فضا دارد تند می شود.
نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: این تحرکات در طرفداران  دولت سرعت بیشتری گرفته است .
وی ادامه داد وگفت:اصلاح طلبان چند جلسه در تالار گلستان شهر رشت گذاشته اند که درآنجا همه ی اصلاح طلبان حضور داشتند .
کوچکی نژاد تصریح کرد:این ها بحث های انتخاباتی را دارند پیش می کشند واین باعث شده که دو سال مانده به انتخابات فضای کشور نه تنها استان ما به سمت انتخابات برود.
این نماینده مجلس تاکید کرد:مسئولین به جای ورود زود هنگام به عرصه انتخابات در بخش عمرانی و خدماتی دهی به مردم بیش تر کاروتلاش کنند.
وی بابیان اینکه فضا درجمهوری اسلامی باز است افزود: افراد می توانند هر وقت دلشان خواست حضور وشرکت کنند ،ما هم برای همه آن ها آرزوی پیروزی می کنیم  وانشا الله  که آنچه مصلحت این مردم و نظام جمهوری اسلامی است پیش آید و بتوانند مواضع واقعی نظام در سنگر مجلس شورای  اسلامی را حفظ کنند .
جبار کوچکی نژاد در خصوص مشکل کم آبی در برخی از روستا های سنگر بیان داشت : خطر سد سپید رود را تهدید می کند وبه نظر بنده در آینده نچندان دور سد سپید رود خشک خواهد شد و اگر مختصرآبی هم که وجود دارد تبخیر می شود وبه  درد کشاورزی هم نمی خورد که همه کارشناسان همبه این قضییه اذعان دارند.
نماینده مجلس شورای اسلامی به توزیع آب به روش سنتی اشاره کردوافزود: جاهایی که خطر خشکسالی وجود دارد حضور پیدا کردم وجلسه تامین گذاشتیم و بعضی تذکرات را به سازمان آب وجهاد  کشاورزی داده ایم.
وی گفت :اکثر کشاورزان کشت برنج را انجام داده اند ولی خطر بعد ازنشاءکاری هست  که احتمال دارد با این گرمایی که الآن داریم تبخیر زیاد وگرما هم زیاد شود، سد نمیتواند پاسخگو باشد .
کوچکی نژاد تصریح کرد: متاسفانه سازمان آب و جهاد کشاورزی پیش بینی های لازم را نکرده است و همین که کشاورز دادش بالا می آید تازه میروند بالا سرش که چرا داد میکنی ؟
وی ادامه داد: سازمانهایی هستند که در طول سال ، سه ماه ،مردم به اینها نیاز دارند ۹ ماه مال خودشان سه ماه به مردم برسند، آن نه ماه را که حقوق می گیرند فقط این چاه ها را بروز کنند که متاسفانه این کار راهم نمی کنند که باعث میشود که مشکلاتی را در این بخش به وجود می آید .

این نماینده مجلس اذعان کرد:وزیر علوم در تیغ استیضاح  است و وزیر جهاد کشاورزی هم باعث شده است شرکت ابریشم را منحل کردند که خیلی تاثیر گذار در استان بود از وزیر کشاورزی سئوال کرده ایم.
وی در پایان گفت:وزیر علوم  اگرتغییر رفتار ندهد سریعاٌ استیضاح خواهد شد، البته  بعضی رفتارهای افراطی  وزیر متوقف شده است که امیدواریم ادامه داشته باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه