تاریخ دیدار سپیدرود و داماش در جام حذفی فوتبال مشخص شد

تاریخ دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران از مرحله یک‌هشتم پایانی جام حذفی و تیم‌های داماش گیلان و سایپا تهران از مرحله نیمه پایانی جام حذفی اعلام شد.

تاریخ دیدار سپیدرود و داماش در جام حذفی فوتبال مشخص شد

به گزارش هشت دی،دو تیم فوتبال داماش گیلان و سایپا تهران روز دوشنبه هشتم بهمن‌ماه از ساعت ۱۵ در مرحله نیمه پایانی جام حذفی در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر می‌روند.

داماشی‌ها برای رسیدن به مرحله نیمه پایانی جام حذفی تیم‌های خوشه طلایی ساوه، قشقایی فارس، چوکا تالش، مقاومت تهران و ماشین‌سازی تبریز را از گردونه رقابت‌ها حذف کردند و به‌عنوان تنها تیم لیگ دسته دومی در این جام حاضر هستند.

شاگردان علی دایی در سایپا برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی ابتدا در مرحله یک شانزده پایانی از سد سردار بوکان گذشتند، در مرحله یک‌هشتم پایانی استقلال تهران را از گردونه رقابت‌ها حذف کردند و در مرحله نیمه پایانی در آبادان صنعت نفت این شهر را سه بر یک شکست دادند.

سپیدرود دیگر نماینده گیلان در جام حذفی در مرحله یک‌هشتم پایانی در ورزشگاه سردار جنگل رشت از پرسپولیس میزبانی می‌کند، این دیدار روز پنجشنبه یازدهم بهمن‌ماه رأس ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

سپیدرودی‌ها برای رسیدن به یک‌هشتم پایانی جام حذفی، در مرحله یک شانزدهم پایانی در دربی گیلان، ملوان را با نتیجه یک بر صفر در انزلی از پیش رو برداشتند، در سوی مقابل پرسپولیسی‌ها در این مرحله موفق شدند نود ارومیه را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند و راهی مرحله یک‌هشتم پایانی شوند.

یروز دیدار تیم‌های پرسپولیس – سپیدرود، در مرحله یک‌چهارم پایانی به مصاف پدیده مشهد می‌رود، دیداری که پیروز آن برای رسیدن به نیمه‌نهایی در برابر تیم مدعی سپاهان اصفهان صف‌آرایی خواهد کرد تا تکلیف دیگر تیم فینالیست جام حذفی مشخص شود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه