این راهی که شما در پیش گرفته اید راه عزت مردم گیلان است+ تصاویر

استاندار گیلان درجمع کاروان پیاده زائران گیلانی مرقد مطهر امام خمینی (ره) در قزوین حضور یافت و ضمن خداقوت به آنان گفت :این راهی که شما در پیش گرفته اید راه عزت مردم گیلان است.

این راهی که شما در پیش گرفته اید راه عزت مردم گیلان است+ تصاویر

 به گزارش ۸دی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان،  نجفی درجمع زائران حرم مطهر امام خمینی(ره) در مسجد مصلی قزوین که برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری پنجم خرداد از رشت حرکت کرده بودند، با اشاره به اینکه دیدن عشق وعلاقه مردم گیلان به معمار کبیر انقلاب موجب دلگرمی دوستداران انقلاب اسلامی است گفت :حرکت شما موجب سرافرازی هرچه بیشتر مردم این دیار است.و این راهی که در پیش گرفته اید برای مردم گیلان عزت می آفریند.

وی با اشاره به حضور  انبوه بی‌شمار مردم از سراسر کشور در روز چهاردهم خرداد در حرم مطهر امام خمینی(ره) گفت : حضور پرشور مردم کشورمان از قشرها واندیشه های مختلف در این مراسم که هرساله با سخنرانی رهبر معظم انقلاب انجام می پذیر د مظهر وحدت ملی ایرانیان در حمایت از آرمانهای امام راحل وشهدای انقلاب است.

 استاندار گیلان با بیان اینکه هرچه به چنین ملت بزرگواروقدرشناسی خدمت کنیم بازهم کم است گفت :دولت تدبیر وامید با ارشادات عالمانه رهبر فرزانه انقلاب وبهره گیری از فرامین وفرمایشات ایشان به دنبال حل مشکلات مردم ، ایجاد آرامش وثبات اقتصادی وکاهش ناهنجاریها است.

بیست وسومین کاروان پیاده زائران گیلانی مرقد مطهر امام خمینی (ره) شامل ۵۰۰ نفر از بسیجیان ، کارمندان ، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم هستند که صبح پنجم خرداد  از مصلی بزرگ رشت راهی مرقد امام راحل شدند.

اعضای این کاروان در طول راه به ترتیب در حرم امام زاده هاشم در ۳۰ کیلومتری رشت ، شهر رودبار ، هلال احمر روستای کوهین قزوین ، مصلای شهر قزوین به مدت دو شب ، مسجد روستای میرپنجی ، مصلای شهر هشتگرد ، مسجد علی ابن ابیطالب کرج و شهرک گلریز مستقر می شوند.

سفر این کاروان پیاده به مدت ۱۰روز طول می کشد تا در مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در تهران حضور یابند.

گفتنی است در حاشیه دیدار استاندار گیلان با این کاروان یکی از زائران در یادداشتی اعلام کرد : در حمایت از ولایت ورهبری،دولت واستاندار از دریافت یارانه نقدی انصراف میدهم .

jpg1399

jpg1394 gpg1397 jpg1398 jpg1393 jpg1396 jpg1395

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه