ادامه وزش باد گرم در گیلان تا نیمروز فردا

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه وزش باد گرم در استان تا نیمروز فردا (چهارشنبه) خبر داد.

ادامه وزش باد گرم در گیلان تا نیمروز فردا

به گزارش هشت دی، مازیار غلامی در رابطه با هوای گیلان اظهار کرد: نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی به نسبت پایدار طی امروز در منطقه است که علاوه بر این، اواخر وقت سه شنبه و طی روز چهارشنبه، شرایط برای وزش باد جنوبی (پاره ای نقاط باد گرم، بویژه ارتفاعات و دامنه ها گاهی شدید یا خیلی شدید) و بعضی نقاط جلگه ای وقوع مه فراهم می شود.
وی ادامه داد: برای فردا بویژه عصر و شب با گذر جریانات ناپایدار در بعضی نقاط افزایش ابر و بارندگی پراکنده و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود همچنین اواخر وقت چهارشنبه تا صبح پنجشنبه، برای ارتفاعات، بارش پراکنده برف مورد انتظار است.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز را صاف تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و پاره ای نقاط وزش باد جنوبی (بویژه طی عصر و شب، ارتفاعات و دامنه ها) عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، وزش باد جنوبی (بویژه ارتفاعات و دامنه ها، گاهی شدید یا خیلی شدید) ، بعضی نقاط افزایش ابر و بارندگی، اواخر وقت ارتفاعات بارش برف پیش بینی کرد.
وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۲۱ درجه مربوط به رودسر، لاهیجان و کیاشهر و کمینه دمای فردا را با سه درجه مربوط به جیرنده ذکر کرد.
به گفته غلامی ، بیشینه دمای امروز رشت ۱۴ درجه سلسیوس و کمینه دمای فردای مرکز استان نیز شش درجه خواهد بود.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه