مراسم معارفه فرماندار رودسر برگزار شد

مراسم معارفه “امیر جانبازی”به عنوان فرماندار شهرستان رودسر بعد ظهر امروز پس از تاخیر دو ساعته در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

مراسم معارفه فرماندار رودسر برگزار شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از رصدرودسر مراسم معارفه “امیر جانبازی”به عنوان فرماندار شهرستان رودسر بعد ظهر امروز پس از تاخیر دو ساعته در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

این مراسم با حضور محمد علی نجفی استاندار گیلان، احمدیپور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان ، محمد مهدی رهبری نماینده شهرستان های رودسر و املش و روسای کلیه ادارت حضور داشتند.امیر جانبازی از۲۴ آذر ۱۳۹۲ به عنوان سرپرست فرمانداری رودسر منصوب شده بود که پس از ۶ ماه به عنوان عالیترین مقام دولتی شهرستان انتخاب شد.

امیر جانبازی رودسری فرماندار شهرستان رودسر از ظرفیتها ی خاص شهرستان رودسر در بخشهای مختلف گفت و افزود:: شهرستان رودسر از پتانسیلهای بالایی دربخش های کشاورزی،گردشگری ، آموزشی برخوردار است و به عنوان یکی از فرصتهای پیش روی شهرستان می توان از آن ها نام برد و در مسیر رشد آن فراتر از پیش قدم برداشت .

وی در ادامه با بیان این مطلب که در برخی از محصولات مانند فندق و گل گاوزبان جز رتبه های اول کشوری محسوب میشویم افزود ما دارای بیش از ۱۲۰۰۰هزار هکتار باغات فندق در این شهرستان هستیم که بیش از ۱۰۰۰۰تن فندق در سال از این باغات برداشت واستحصال میکنیم.

وی با اشاره به وجود ایستگاه تحقیقات فندق کشور در شهرستان از برنامه ریزی جهت افزایش میزان تولید در واحد سطح در آینده نزدیک ابراز امیدواری کرد.
جانبازی رودسری با اشاره به اهمیت محصول فندق این محصول را یکی از فرصتهای شهرستان در بخش تولیدات باغی عنوان کرد و افزود : این محصول نقش به سزایی در تولید منطقه خواهد داشت.

فرماندار شهرستان رودسر اظهار کرد: با وجود گیاه دارویی گل گاوزبان و همچنین سایر محصولات شاخص شهرستانی ،خواستار حمایت دستگاههای ذی ربط جهت بسط واشاعه این جشنواره ها در سالهای آتی گردید.

جانبازی افزود: به وجود محصولات دیگری نظیر کیوی ،گل وگیاه ، گیاهان دارویی مختلف ،گردو ومرکبات درمنطقه، شهرستان رودسر اشاره کرد و این محصولات را جزء رتبه های برتر تولید در کشور قلمداد نمود

وی درادامه گفت: با برنامه ریزی میتوان پتانسیلهای موجود در بخش کشاورزی شهرستان را کشف وشناسایی نماید تا شاهد تولید محصولات با کیفیت وصادرات آن به سایر نقاط استان وکشور وحتی خارج از کشور در آینده نزدیک باشیم.

فرماندار شهرستان رودسر با اشاره به ظرفیتهای بالای گردشگری در شهرستان از جمله وجود بیش از ۴۵ کیلومتر نوار ساحلی در شهرستان، از رودسر تا چابکسراین خبر داد و این نوار ساحلی را یکی از نقاط بکر ومناسب در بخش گردشگری دانست که میتواند نقش به سزایی در توسعه شهرستان ایفا نماید.

جانبازی افزود:  باغات چای ،مرکبات وکیوی ووجود شالیزارهای زیبا را در این منطقه به عنوان ظرفیتهای موجود در بخش گردشگری عنوان کرد و افزود : این عوامل میتواند نقش بسیار مهمی در جذب گردشگر وتوسعه صنعت توریسم داشته باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه