اصناف بسیجی وار برای حمایت از مشاغل خانگی وارد میدان شوند+ تصاویر

رئیس بسیج مستضعفین کشور گفت:وقت آن رسیده که اصناف باید پای کا بیایند و بسیجی وار عمل کنند چراکه کشورهای پیشرفته دنیا که محصولات کشاورزی صادر می کنند از مشاغل خانگی بهره می گیرند.

اصناف بسیجی وار برای حمایت از مشاغل خانگی وارد میدان شوند+ تصاویر

به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز ، سردار محمد رضا نقدی در نشست ستاد پشتیبانی ستاد هجرات ۳ در سالن اجتماعات استانداری گیلان با بیان اینکه باید در اقتصاد راه را برای حضور مردم باز کرد افزود:مسئولان باید از پشت میز نشینی خارج شوند و انجام کار جهادگونه تبیین و روشنگری شود

IMG_5389

رئبیس بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه باید با بهرهگیری از ظرفیت های پنهان روستاییان را توانند و ثروتند سازیم گفت: استفاده از همت روستاییان در تولید و کشاورزی با توجه به طبیعت گیلان می تواند در رونق اشتغال موثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه بهره گیری گروه‌های جهادی یک برد همه‌جانبه است تصریح کرد:فعالیتاین گروه ها موجب برطرف شدن محرومیت و واگذاری طرح‌های دولت به مردم و جوانان روستایی می‌شود.

IMG_5402

وی با تاکید بر اینکه طبیعت گیلان می تواند در رونق اشتغال موثر باشد ،افزود: ظرفیت مهم گیلان برخوردار از دریا است.

رئیس بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه باید الگوهای تولید بررسی شود، گفت: نزدیک به ۴ هزار مهندس کشاورزی بیکار در گیلان داریم.

نقدی استفاده از ظرفیت نخبگان بخش کشاورزی را مورد تاکید قرارداد و خاطرنشان کرد: کشاورزی ما سنتی است و کشاورزان ما آنچه را که از اجدادشان به ارث رسیده است را به کار می گیرند.

IMG_5400

وی بهره گیری از تجارب بین الملی و ملی در کشاورزی را مورد تاکید قرارداد و تصریح کرد: فاصلیه بین کشاورز نمونه و متوسط در بدترین شکل متعلق به پسته است.

رئیس بسیج مستضعفین با بیان اینکه استفاده از روش های افزایش تولید در بخش کمیو کیفی را به همراه دارد افزود: ترویج و آموزش و ارائه نتایج در تمام روستاها می تواند در تولید موثر باشد.

نقدی با اشاره به کشت همزمان اظهار کرد: استفاده از روش های این چنین باعث افزایش قدرت اقتصادی روستاییان روستاییان می شود.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت های بسیج برای آموزش در همه روستاها بهره گرفت تصریح کرد: بسیج مهندسی کشاورزی ۲۰ عنوان کتاب تدوین کرد که در مباحث چگونگی کشاورزی علمی است.

و ی تحریک حس رقابتی مردم را مورد تاکید قرارداد و اظهار کرد: جریان رقابتی چرخه تولید را تندتر می کند.

IMG_5388

رئیس بسیج مستضعفین کشور با تاکید بر اینکه سود باید به کشور بازگردد تصریح کرد:باید بازار داغی و بازایابی برای کشاورز انجام شود.

نقدی افزود: اصناف باید پای کا بیایند و بسیجی وار عمل کنند چراکه کشورهای پیشرفته دنیا که محصولات کشاورزی صادر می کنند از مشاغل خانگی بهره می گیرند.

وی با تاکید بر اینکه چرخه اقتصادی باید بین الملی شود خاطرنشان کرد: بخش عمده ای از بیکاری در بخش مشاغل خانگی حل می شود.

رئیس بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج با قدرت پشت فعالیتهای تولیدی است افزود: نباید نتظر بود که دولت کارخانه های بزرگ ایجاد کند ما نیز باید پای کار باشیم تا پشت دولت قرص باشد که مردم تامین هستند تا در میدان های بین الملی پشتش نلرزد

هامون محمدیفرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گیلان نیز در این جلسه به اشاره به گام‌های موثر برداشته شده در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: اشتغال از مشکلات اساسی کشور و استان است.

وی با تاکید بر اینکه تکیه بسیج بر مردم است، افزود: امروز ثابت شده است که بسیج این ظرفیت را دارد که مردم را وارد صحنه آورد.

فرمانده سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی گیلان اقتصاد مقاومتی را آشکارسازی ظرفیت‌های پنهان عنوان کرد و گفت: اگر ما بتوانیم تولید داخلی را رونق دهیم اشتغال حل می‌شود.

محمدی، محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم را دو ماموریت اصلی بسیج سازندگی عنوان کرد و افزود: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به طور جدی پیگیری می‌شود.

IMG_5391

وی با اشاره به برقراری تعامل موثر با وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی عمومی، افزود: ۱۸ تفاهم‌نامه ملی در سطح استان‌ها به اجرا در آمده است.

فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی گیلان افزود: جمعا در اقتصاد مقاومتی در سال گذشته ۱۷ میلیارد تومان در استان تسهیلات ارائه شد.

 

محمدی با اشاره به ۶۳۹ پروژه اقتصاد مقاومتی در گیلان افزود: بسیج برای افزایش توان داخلی در پروژه‌های زود بازده ورود می‌کند.

وی بهره برداری از توان متخصصان بسیجی در امور عمرانی را مورد تاکید قرارداد و گفت: کاهش هزینه‌های پنهان دولت از اهداف بسیج سازندگی است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه