افتتاحیه نمایشگاه عکس عکاسان هشت دی + تصاویر (۲)

آیین گشایش نمایشگاه گروهی عکس خبری «دیده گار» با آثاری از عکاسان سرویس عکس پایگاه خبری ۸دی و «دیارباران» در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت با استقبال خوب مردم برگزار شد.

افتتاحیه نمایشگاه عکس عکاسان هشت دی + تصاویر (۲)

به گزارش ۸دی، آیین گشایش نمایشگاه گروهی عکس خبری «دیده گار» با آثاری از عکاسان سرویس عکس پایگاه خبری هشت دی و دیارباران در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت با استقبال خوب مردم برگزار شد.

نمایشگاه عکس خبری «دیده گار» شامل ۱۵۲ عکس با محوریت موضوعات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگ و هنر، مذهبی و ورزشی در ابعاد ۲۵ در ۳۷سانتیمتر به صورت رنگی به شکل چاپ دیجیتال از ۱۹عکاس می باشد که در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

این نمایشگاه با همراهی “مرضیه محمودی” مدیر پایگاه های خبری هشت دیو دیارباران و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت و با تلاش های “عباس عاشوری” دبیر سرویس عکس این پایگاه های خبری دائر شده است.

هنرمندانی که عکس هایشان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است، عبارتند از : میلاد آدر، علیرضا آذرم، میثم پورجعفری، حسین داداش زاده، مجتبی دولت دوست، امیرحسین زردشت، سیدمحمد شاداب، زینب صبوری، عباس عاشوری، علی عموئی، امین عزتی راد، الهه فلاح، عرفان محمودی، ارسلان محمدنیا، آتنا میرزاخواه، فاطمه نیک رو، مصطفی نظری، سجاد ناطقی، نادر نیک کار.

این نمایشگاه تا ۲۰دی ۹۷ در دو نوبت صبح و عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت پذیرای علاقمندان به هنر عکاسی خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه