معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی گیلان:

مهلت بیمه پنج محصول کشاورزی تا پایان دی ماه تمدید شد

معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی استان گیلان از تمدید مهلت بیمه گندم ، جو ، فندق ، گردو و کلزا تا سی ام دی ماه جاری خبر داد.

مهلت بیمه پنج محصول کشاورزی تا پایان دی ماه تمدید شد

به گزارش ۸دی، پیمان معمار زاده، معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی استان گیلان اظهار کرد: کشاورزان برای بیمه این محصولات تا پایان ساعت اداری روز یکشنبه ۳۰ دی ماه فرصت دارند به مراکز بیمه ای یا شعب بانک کشاورزی استان مراجعه کنند.

وی پیشتر نیز گفته بود که امسال سهم شالیکاران برای بیمه عمومی هر هکتار شالیزار در مقابل عوامل طبیعی با احتساب ۹ درصد ارزش افزوده، ۱۲۵ هزار تومان و سهم یارانه دولت نیز در قبال بیمه هر هکتار، ۴۴۷ تومان است.

معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی استان گیلان خاطرنشان کرده بود که سهم باغداران برای بیمه عمومی هر هکتار باغ با آورد پنج تن محصول ۴۷ هزار تومان و سهم دولت ۱۵۱ هزار تومان و سهم باغدار برای بیمه تک خطر ( فقط سرما و یخبندان) ۳۹ هزار تومان و سهم دولت ۲۲۴ هزار تومان است.

۳۲ دفتر نمایندگی بیمه در استان گیلان محصولات کشاورزان را بیمه می کنند

گیلان دارای ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار است که هر سال از آنها ۷۵۰ تا ۸۵۰ هزار تن برنج سفید به دست می آید. سطح زیر کشت مرکبات در استان نیز بیش از ۱۱ هکتار است که شهرستان رودسر با پنج هزار و ۴۱ هکتار بیشترین سطح زیرکشت گیلان را دارد.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه