وضیعت داماش هفته به هفته در حال بهبودی است

سرمربی داماش گیلان گفت: پیروزی که در مقابل صبای قم بدست آوریم قوت قلبی است، تیم داماش شرایط خوبی دارد و خود را برای دیدار مقابل تراکتور سازی آماده می کند.

وضیعت داماش هفته به هفته در حال بهبودی است

افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ورزشی ۸دی نیوز با اشاره به بازی داماش در هفته نهم لیگ برتر برابر صبای قم اظهار نمود: پیروزی که در مقابل صبای قم بدست آوریم قوت قلبی است، تیم داماش  شرایط خوبی دارد و خود را برای  دیدار مقابل تراکتور سازی آماده می کند.

 سرمربی تیم داماش در مورد آمادگی این تیم  اظهار نمود: از نظر آمادگی جسمانی تیم داماش دارای شرایط خوبی است  باتوجه به پیروزی که بدست آوردیم  هم از نظر جسمانی وهم از نظر روحی شرایط خوبی داریم و هفته به هفته بهتر می شود امیدوارم در مسابقه مقابل تراکتور به پیروزی برسیم.

وی در مورد کارد فنی تیم اشاره کرد: کادر فنی تیم داماش از تلفیقی از نفرات با تجربه جوان برخوردار بوده  وهیچ مشکلی از نظر کادر فنی ندارد.

 ناظمی در مورد انتظارات مدیر کل جدید ورزش جوانان بیان نمود: امکانات ورزشی استان ضعیف است وتاجایی که در دست کار اوست حمایت کند و حداقل امکانات ورزشی را برای ورزشکاران  فراهم کند.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: بدهی های تیم داماش تا حدودی پرداخت شده وانتظار داریم تا هفته آینده مشکلات مالی  رو به بهبودی قرار گیرد.

 

8deynews

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه