عوارضی «امامزاده هاشم» آزاد راه قزوین – رشت، ۴۰ کیلومتر عقب کشید

وجود عوارضی آزاد راه قزوین – رشت در محدوده شهر رودبار مدت هاست مشکلاتی را برای بومی‌های گیلان فراهم کرده، چرا که برای تردد در مسیر کوتاه و ورود و خروج به رودبار باید مجدداً اقدام به پرداخت عوارض کنند. وجود عوارضی در این منطقه همچنین موجب ایجاد ترافیک سنگین در روزهای پر تردد و تعطیل می‌شود.

عوارضی «امامزاده هاشم» آزاد راه قزوین – رشت، ۴۰ کیلومتر عقب کشید

یه گزارش ۸دی، «اسماعیل میرغضنفری» فرماندار رودبار از جابه‌جایی رسمی عوارضی امامزاده هاشم و بازرسی رودبار در هفته جاری خبر داد و افزود: این مسأله یکی از دغدغه‌های مردم منطقه بود که امیدواریم با این جابه جایی زمینه رضایتمندی مردم این شهرستان گیلان فراهم شود.هرچند برای این جابه جایی با مشکلات زیادی روبه‌رو شدیم، اما خوشبختانه توانستیم آن را محقق کنیم.

وی با اشاره به اینکه جا به جایی عوارضی مدت هاست از سوی مردم این منطقه پیگیری می‌شود، تصریح کرد: در این راستا عوارضی از محل فعلی به مرز استان در نزدیکی روستای «پاچنار» منتقل می‌شود. روستای پاچنار در ۴۰ کیلومتری مکان فعلی عوارضی امامزاده هاشم قرار دارد.

فرماندار رودبار گفت: به‌دنبال جابه‌جایی عوارضی امامزاده هاشم همچنین ایستگاه بازرسی نیروی انتظامی نیز منتقل می‌شود که قطعاً در کاهش بار ترافیکی روزهای تعطیل مؤثر خواهد بود. این دومین اتفاق خوبی است که برای رودبار امسال رقم می‌خورد. امسال مقرر شد باند برگشت آزاد راه رشت – قزوین در محدوده رودبار از حالت آزاد راهی خارج و به شکل جاده معمولی از محل تجمع زیتون فروشان عبور کند تا به معیشت آنها آسیبی نرسد.

منبع: ایران آنلاین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه