مطالبات مردم رودسر به‌علت عملکردهای سلیقه‌ای بر زمین مانده است

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس گفت:‌ بسیاری از مطالبات به حق مردم رودسر به علت رویه و عملکردهای سلیقه‌ای مدیران وقت بر زمین مانده است.

مطالبات مردم رودسر به‌علت عملکردهای سلیقه‌ای بر زمین مانده است

به گزارش ۸دی،‌ اسدالله عباسی امروز در مراسم معارفه شهردار جدید رودسر اظهار داشت: مردم رودسر از شعارها و وعده‌های تو خالی خسته شده‌اند و بسیاری از مطالبات آنان نظیر مدیریت پسماند ‌به‌علت عملکردهای سلیقه‌ای تاکنون راه به جایی نبرده و عملاً بر زمین مانده است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس بر لزوم ثبات مدیریتی و تلاش برای رفع مشکلات مردم شهر رودسر تأکید کرد و ابراز داشت: رودسر شهری مملو از نیروها،‌ منابع انسانی غنی و مردمانی انقلابی و فرهنگی است بنابراین باید در جهت توسعه و رفع معضلات بی‌شمار آن تلاش کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس دادن رویه قول‌ و وعده‌ دادن‌های بی‌شمار از تریبون‌، بدون اجرای آن‌ها را مورد انتقاد قرار داد و تصریح کرد: وجود حجم زیادی از کاستی‌ها و نواقص فراوان در شهری نظیر رودسر با آن سبقه تاریخی و فرهنگی و مذهبی که دارد زیبنده مردم این دیار نیست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس رفع معضل ترافیک شهر رودسر و اجرای راه باقرآباد به سمت چافجیر را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت: مردم رودسر از ترافیک شهر خود خسته شده‌اند و تعیین تکلیف و ساماندهی هر چه سریع‌تر وضعیت آن را از مسئولان مربوطه خواستارند.

عباسی ساماندهی ساحل رودسر و راه ساحلی را از دیگر خواسته‌های مردم این شهر اعلام کرد و گفت: بازسازی بافت فرسوده شهرها از سیاست‌های دولت محسوب می‌شود اما با توجه به وضعیت فعلی شهر رودسر تاکنون هیچ قدمی برای ساماندهی بافت فرسوده آن انجام نشده است.

وی وجود یک شهردار عملیاتی و کاربلد را برای شهر رودسر لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مردم از انباشت زباله‌ها و بوی تعفن آن کلافه هستند و مشکلاتی هم که در حال حاضر برای کارخانه کمپوست این شهر رخ داده است تنها با درایت شهردار و همکاری دستگاه‌های ذیربط حل می‌شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس ساماندهی رودخانه رودسر و اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: درباره مسئله فاضلاب رودسر نیز جلسات بسیار زیادی با مسئولان مربوطه برگزار شد و امیدواریم بتوانیم بودجه آن را از محل اعتبارات ملی جذب کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس بر لزوم نگاه ویژه مسئولان استان گیلان برای تخصیص اعتبارات استانی در خور شهر رودسر تأکید کرد و گفت: کمبودهای مردم این شهر فرهیخته بسیار زیاد است از طرفی بنده نیز سعی کرده‌ام تمام آن‌ها را به اطلاع معاون امور عمرانی استاندار گیلان برسانم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افتتاح نیمه تمام کارخانه کمپوست رودسر را مورد انتقاد قرار داد و افزود: از شهردار جدید رودسر انتظار داریم برای حل این مشکل چاره‌اندیشی کند؛ از طرفی شورای شهر و بنده نیز به عنوان نماینده مردم در جهت تسهیل امور به وی کمک می‌کنیم.

عباسی پروژه نیمه‌تمام استخر رودسر را از مصوبات سفر دولت‌های گذشته اعلام کرد و ضمن تأکید بر روشن شدن وضعیت حقوقی آن ابراز داشت: نباید حق مردم رودسر در این کشمکش‌های بی‌فایده پایمال شود بنابراین شهرداری رودسر باید تکلیف این پروژه را زودتر مشخص کند.

وی نتیجه عملکردهای سلیقه‌ای و بدون برنامه را عقب‌ماندن رودسر از مسیر توسعه و پیشرفت دانست و بیان داشت: شهرداری رودسر نباید دستخوش مسائل سیاسی شود؛ بنده نیز به‌عنوان نماینده شهرستان هر کجا که نیاز باشد به کمک شورا و شهرداری شهر خواهم ‌شتافت.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس ساماندهی گلزار شهدای رودسر را نیز از دیگر مطالبات مردم شهر خواند و اظهار داشت: شهرداری،‌ اعضای شورا و دستگاه‌های اجرایی باید در این امر با هم مشارکت داشته باشند و ضمن انجام این کار از توان و ظرفیت مردم خیر رودسر نیز استفاده کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه