بستر سازی برای بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در گیلان صورت می گیرد

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با تاکید بر اینکه توجه به نقش و اثر رسانه در سیاستگذاری ملی و منطقه‎ای از اهمیت اساسی برخوردار است گفت: رسانه ها باید می بایست در فرآیند توسعه و اتخاذ استراتژیهای مناسب، نقش اساسی خویش را ایفا نمایند.

بستر سازی برای بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در گیلان صورت می گیرد

به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز، یونس رنجکش در نشت هم اندیشی با اصحاب رسانه گیلان  با اشاره به اینکه در سالی که مزین به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است باید رسانه ها در توسعه استان نقش بسزایی داشته باشند اظهار کرد: باید از فرصت ها و ظرفیت های موجود در رسانه حداکثر بهره گرفته شود.

وی  با بیان اینکه رسانه ها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و تولید نشاط اجتماعی بسیار موثر هستند افزود: باید برای بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در استان بستر سازی شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با تاکید بر اینکه توجه به نقش و اثر رسانه در سیاستگذاری ملی و منطقه‎ای از اهمیت اساسی برخوردار است گفت: رسانه ها باید  می بایست در فرآیند توسعه و اتخاذ استراتژیهای مناسب، نقش اساسی خویش را ایفا نمایند.

IMG_5370

رنجکش تصریح کرد :مسئولان استان با شناخت انواع رسانه و قدرت میان مخاطبان، زمینه سرمایه گذاری جهت پیشبرد برنامه ها رسانه ها را مدنظر قراردهند.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود تا در یک همگرایی و هم افزایی ظرفیت ها به سمت تولید نشلط اجتماعی در رسانه ها کار شود خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در شکل‌دهی افکار عمومی نقش اساسی دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه