رسانه ای که در آن تقوا نباشد قلم و دروبین و فکرش در راستای ارزش های انقلاب نیست

معاون بسیج رسانه کشور در رشت، وجود تقوا در رسانه ها را مورد تاکید قرارداد و اظهار کرد: رسانه ای که در آن تقوا نباشد قلم و دروبین و فکرش در راستای ارزش های انقلاب نیست.

رسانه ای که در آن تقوا نباشد قلم و دروبین و فکرش در راستای ارزش های انقلاب نیست

به گزارش ۸دی نیوز، معاون اجرایی امور استان های سازمان بسیج رسانه کشور در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه گیلان با بیان اینکه بسیج رسانه با ماهیت انقلاب اسلامی مروج آرمان های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است اظهار کرد : هدف بسیج رسانه ایجاد انسجام و تقویت هویت جمعی بین اصحاب رسانه در راستای پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی  و حمایت از مستضعفین و نهضت های آزادی بخش جهان اسلام  است. IMG_5382

 

وی با تاکید بر اینکه حفظ و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی از از اهداف سازمان بسیج رسانه است در ادامه با اشاره به اینکه امروز رویکرد دشمن غیرشفاف است گفت: دشمن با ایجاد یک امپراطوری رسانه ای به مقابله با نظام اسلامی روی آورده است.

معاون سازمان بسیج رسانه کشور سیاه نمایی های رسانه ها توسط ابر قدرت های رسانه دنیا را مورد تاکید قرارداد و تصریح کرد: امروز صدها ماهواره و سایت و روزنامه هر روز هر ساعت و لحظه علیه نظام جمهوری اسلامی مطلب انتشار می دهند.

کشمیری جهت دهی رسانه های دشمن را تحت کنترل ۵ ابر رسانه عنوان کرد و گفت: بقیه رسانه ها جیره خوار این ۵ ابر رسانه هستند و از طریق آنها تغذیه می شوند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن خاکریز رسانه خود را به خوبی چیدمان کرده است خاطرنشان کرد: امروز دفاع رسانه ای و دفاع از فرهنگ مولفه های ویژه ای دارد.

ویرسانه را ابزاری برای تغییر و یا ارتقا فرهنگ ها دانست و گفت: دشمن به خوبی درک کرده است که می تواند ما را از طریق رسانه تحت تاثیر قرار دهد.

IMG_5381

معاون بسیج رسانه کشور با تاکید بر اینکه نیاز به یک جبهه متحد رسانه ای حس می شود افزود: بسیج رسانه سنگری جهت دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و فارغ از هرگونه گرایش سیاسی است.

کشمیری با بیان اینکه گرایش سیاسی در بسیج رسانه معنا ندارد افزود: بسیج رسانه خارج از بازی های سیاسی و برچسب زنی های سیاسی شکاف بین اصحاب رسانه را برطرف می کند.

وی وجود تقوا در رسانه ها را مورد تاکید قرارداد و اظهار رد: رسانه ای که در آن تقوا نباشد قلم و دروبین و فکرش در راستای ارزش های انقلاب نیست.

راه اندازی قرارگاه راهیان نور توسط بسیج رسانه کشور

وی از راه اندازی ۴ قرارگاه راهیان نور توسط بسیج رسانه خبرداد و گفت: دو قرارگاه رسانه‌ای در منطقه دریایی و دو قرارگاه رسانه‌ای در منطقه خشکی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد که یکی از این قرارگاه‌های زمینی در جنوب کشور راه‌اندازی شده است.

کشمیری با اشاره به حضور سالانه سه میلیون نفر در مناطق عملیاتی دفاع مقدس تصریح کرد: در این قرار گاه ها دو نوع فعالیت انجام می شود یکی پوشش اخبار و دیگری آموزش تخصصی خبرنگاران است.


آموزش خبرنگاران ویژه دفاع مقدس و بحران توسط بسیج رسانه کشور

 

کشمیری  با بیان اینکه در عرصه پژوهش دفاع مقدس باید خبرنگار تخصصی تربیت شود،گفت : در عرصه پژوهش دفاع مقدس خبرنگار تخصصی نداریم و همچنین پرورش خبرنگار بحران یکی از نیاز‌هایی است که در سازمان بسیج رسانه مورد توجه قرار گرفته است

وی با بیان اینکه دنیا به سمت تخصصی کردن خبرنگاران حرکت می کند  از اموزش خبرنگاران بحران و دفاع مقدس توسط بسیج رسانه خبرداد افزود: بحران های اجتماعی ،سیاسی ،حوادث غیر مترقبه نیاز به خبرنگار تخصصی دارند تا عمق مسئله را در کنند.

پاتوق رسانه ای بسیج کشور راه اندازی می شود

کشمیری با اشاره به پروژه پاقوق رسانه اظهار کرد: پاتوق رسانه سایت بزرگی مخصوص اصحاب رسانه به منظور جذب و انتقال پیام های ارزشی در فضای مجازی است

وی ضرورت بصیرت‌افزایی و آموزش‌های تخصصی اصحاب رسانه ترا مورد تاکید قرارداد و تصریح: بسیج رسانه با برخورداری از پتانسیل مردمی و بدون هیچ وابستگی و چشم داشتی مبادرت به پرورش خبرنگارانی در تراز انقلاب می‌کند.

 

 

برگزاری جشنواره مطبوعات استان های شمالی

روح الله جهاندیده رئیس بسیج رسانه گیلان نیز در این نشست از برگزاری جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی  استان های شمالی کشورخبرداد و اظهار کرد:د: این جشنواره به میزبانی گیلان و با مشارکت استان‌های مازندران، گلستان، زنجان، اردبیل، سمنان و قزوین برگزار می‌‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان  افزود: اشاعه و ترویج فرهنگ غنی ایرانیاسلامی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و بصیرتی در حوزه رسانه، تقدیر از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر بصیرتی رسانه‌ای و تبیین ضرورت تحقق شعار سال برای توسعه پایدار ایران اسلامی از اهداف این جشنواره است.

جهاندیده بررسی مشکلات رسانه ها را مورد تاکید قرارداد و گفت: نشست های هم اندیشی برای بررسی این مشکلات برگزار می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه