درخواست محسن رضایی از نهادهای اطلاعاتی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نهادهای اطلاعاتی باید اطلاعات گروهک‌های تروریستی را به سرعت در اختیار نیروی زمینی سپاه قرار دهند تا آنها با قدرت برخورد کنند.

درخواست محسن رضایی از نهادهای اطلاعاتی

به گزارش ۸دی، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه بازدید از دستاوردهای سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی این نیرو، ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته، اظهار داشت: این سازمان در تمام زمینه های تسلیحاتی و تجهیزاتی راه های جدیدی را باز کرده و بسیاری از مشکلاتی که رزمندگان ما با آن مواجه بودند با این ابتکارات حل شده است.

رضایی ادامه داد: با توجه به پیشرفت هایی که دشمنان ما در زمینه تسلیحات و تجهیزات دارند، این پیشرفت های فناورانه می تواند قدرت ما را افزایش و تلفات نیروی انسانی را کاهش دهد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی پیرامون نقش قرارگاه های نیروی زمینی سپاه در توسعه امنیت ملی افزود: به جرات می توان گفت در حوزه امنیت مناطق حساس کشور همچون سیستان و بلوچستان و کردستان نیروی زمینی سپاه نقش موثر و ارزشمندی را ایفا کرده است.

وی گفت: در مناطق مرزی با همت برادران ما در نیروی زمینی سپاه امنیت برقرار شده و این مهم تنها با تلاش شبانه روزی برادران ما در مجموعه نزسا فراهم شده است.

فرمانده اسبق سپاه با تاکید بر لزوم اهمیت نهادهای اطلاعاتی به اطلاع رسانی سریع درباره گروهک های ضد انقلاب تاکید کرد: باید نهادهای ذکر شده اطلاعات را به سرعت در اختیار نیروی زمینی سپاه قرار دهند تا آنها با قدرت با گروهک های ضد انقلاب برخورد کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: حضور یگان های نیروی زمینی سپاه در مرزها و کارهای رزمی نشان از این دارد که این نیرو همواره آماده مقابله با دشمنان است.

وی درباره کمک های مستشاری ایران در سوریه یادآور شد: کمک های ما در سوریه بیشتر انتقال تجارب است و ما تلاش می کنیم که مردم عراق و سوریه خودشان روی پای خودشان بایستند.

رضایی ادامه داد: کمک های ما معنوی و سیاسی است و امیدواریم روزی برسد که هیچگاه جنگی در منطقه وجود نداشته باشد.

وی گفت: پیشرفت در فناوری نباید ما را از کمک های انسان دوستانه و فعالیت های انسانی بازبدارد و هیچ جایگزینی نباید در این حوزه صورت بگیرد؛ بلکه فناوری و نیروی انسانی مکمل یکدیگرند و فناوری را ما باید برای تکمیل پروسه سازماندهی به کاربگیریم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اقدامات نیروی زمینی سپاه در حوزه محرومیت زدایی و ساخت صدها واحد مسکونی و تهیه بسته های غذایی برای محرومان در مناطق جنوب شرق و شمال غرب کشور گفت: محرومیت یکی از عوامل ناامنی است و اگر سپاه وارد حوزه محرومیت زدایی شده برای این نیست که کار دولت را تکرار کند؛ بلکه هدف سپاه و نیروی زمینی از محرومیت زدایی ایجاد امنیت واقعی و پایدار است.

وی ادامه داد: در مناطق درگیر، ریشه کن کردن ناامنی به لزوم توجه به محرومیت زدایی باز می گردد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان خاطر نشان کرد: سپاه متناسب با وظیفه امنیتی خود اقدامات محرومیت زدایی خوبی انجام داده است و در حوزه زیر ساخت ها نیز بسیار موفق عمل کرده است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه