دشمنان باز هم جلوی ایران کم آوردند، این نتیجه مقاومت ملت ایران است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ‌در لاهیجان با بیان اینکه امروز پنج ابر قدرت دنیا کم آوردند به اضافه یک کردند تا شش قدرت بشوند و ایران را به سلطه در بیاورند، گفت: آنها بازهم جلوی ایران کم آوردند آن هم نتیجه مقاومت ملت ایران است.

دشمنان باز هم جلوی ایران کم آوردند، این نتیجه مقاومت ملت ایران است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از لاهیجان، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در مجمع بسیج این شهرستان، با بیان اینکه امروز استکبار سعی می‌کند ملت ما را در مقابل تسلیم شدن دربرابر مستکبران و زور گویان سوق بدهد، اظهار کرد: با این بهانه که اسلام دین تحمل مشکلات و سختی است و ما برای آسایش و صلح آمده‌ایم.

وی با بیان اینکه ما بسیجیان باید مبارزه کنیم و فریاد بزنیم و مسیر مبارزه را به تهدید تبدیل کنیم، افزود: نخستین رسالت هر بسیجی امروز فهم درست این مطالب و حمایت و پیروی از ولایت مطلقه فقیه است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ‌گفت: اگر ما درست عمل کرده و شرایط و منطق کار را درک نکنیم فلسفه خود را از دست می‌دهیم و اگر بخواهیم خوب از پس این موضوع بر بیایم کافی است ۱۰ سخنرانی آخر ولی امر خود مقام معظم رهبری را عمیق بخوانیم.

نقدی با بیان اینکه بسیجی کسی است که سخن امام خود را می‌گیرد و در آن غوطه‌ور می‌شود، درک می‌کند و می‌فهمند و براساس آن به میدان می‌آید، تصریح کرد: بسیجی برنامه‌ریزی دقیق زندگی خود را براساس ولی مطلقه فقیه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت عقلانیت در مبارزه با ظالم، خاطرنشان کرد: در تغییر پذیرش ظلم، عقل به انسان می‌گوید انسان خودش را به هلاکت نیاندازد و عقل به انسان می‌گوید به خودش ضرر نزند و منفعت خود را در نظر داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: از اینجا می‌شود نتیجه گرفت که توجه به عقلانیت سختی و مشکل دارد و باید زور را کنار گذاشت و پاسخ این است که عقل  انسان را از خطر و ضرر دور می‌کند.

نقدی با بیان اینکه ضرر پذیرش خطر و ضرر کمتر برای دفع خطر و ضرر بیشتر است، خاطرنشان کرد: آنچه تجربه تاریخی، تجربه دوره زندگی و آموزه‌های الهی به بشر القا می‌کنند این است که ضرر  تسلیم و سازش با زورگو بیشتر از خطر و ضرر مبارزه است.

وی با اشاره به اینکه مسیر تعالی هر کس به سمت پروردگار مسیر سعادت است و گفت: عاقل و خردمند می‌پذیرند برای رسیدن به عزت و تعالی سختی‌ها را بپذیرد و  انسان‌های بی‌خرد از آن فرار و با ذلت سلطه را تحمل می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ‌با اشاره به اینکه با نگاه به تاریخ  سرنوشت کسانی که همراه با امام حسین(ع) به جنگ نیامدند را می‌بینیم، افزود: برای آنها بهتر بود به کربلا می‌رفتند و عزت می‌یافتند.

نقدی گفت: بر سر ملت ما که پشت سر آیت الله مدرس خوب حرکت نکردند و به حاکمیت رضاخان رفتند چه آمد؟ دوره خودمان ملت ایران وقتی مرجعیت به خطر افتاد به میدان آمد خون داد و مبارزه کردند، نهایت چند ۱۰ هزار شهید داد.

وی نتیجه حاکمیت اسلام را آزادی، استقلال، عزت و اقتدار سیاسی، علمی، معنوی، صنعتی و پیشرفت در همه موضوعات نصیب ملتی شد که آمد مبارزه کرد و کشته داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ‌خاطرنشان کرد: ملتی در کنار ما آمد و حاضر نشد از ایت الله محمدباقر صدر در عراق حمایت کند و سبب دستگیری وی شدند و شهیده بنت الهدی صدر خطاب به مردم بیانیه صادر کرد که برای دفاع از مرجعیت حضور یابند و کسی حضور نیافت و عراق حداقل یک میلیون کشته داد.

نقدی با بیان اینکه آنها ۴۰ سال ذلت حاکمیت بعثی‌ها را تحمل و چندین جنگ تحمیل شده بر آنها وجود داشت، گفت: آنها جنگی به ما تحمیل کردند و بیشتر این کشته‌ها در بهشت نیستند چون از طاغوت پیروی کردند.

وی با اشاره به جایگاه ایران از لحاظ علمی و سیاسی در دنیا، اظهار کرد: کشور ایران اسیر یکی از این ابر قدرت‌ها در زمان شاه بود که در برابر سفیران آمریکا، فرانسه و استعمار، شاه ایران به جز کلمه چشم چیزی نمی‌گفت و این تمام قدرت ایران بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز پنج ابر قدرت دنیا کم آوردند به اضافه یک کردند تا شش قدرت بشوند و ایران را به سلطه در بیاورند، گفت: آنها بازهم جلوی ایران کم آوردند آن هم نتیجه مقاومت ملت ایران است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه