جلالی:

خط هافبک تیم ملی تغییر می‌کند

کارشناس فوتبال گفت: به نظر من ایران و ژاپن شانس‌های اول قهرمانی در جام ملت‌های آسیا هستند.

خط هافبک تیم ملی تغییر می‌کند

به گزارش هشت دی،مجید جلالی در مورد ارزیابی‌اش از حضور تیم ملی ایران درجام ملت‌های آسیا گفت: به اعتقاد من تیم ملی ایران یکی از شانس‌های قهرمانی است. تیم ملی ما مشخصات بسیار خوبی دارد، به عقیده من ژاپن و ایران بالاترین شانس قهرمانی را دارند و پس از آنها عربستان و کره جنوبی شانس‌های بعدی قهرمانی هستند.

وی در مورد اینکه تقریباً نفرات دعوت شده به تیم ملی همان نفرات حاضر در جام جهانی هستند، گفت: تیم ملی ما شرایط خوبی دارد و سرمربی تیم ملی ۸ سال است که هدایت این تیم را بر عهده دارد و در این مدت تجربه‌های بزرگی با تیم ملی به دست آورده؛ او ۲ دوره جام جهانی را با تیم ملی ایران پشت سر گذاشته و یک بار هم در جام ملت‌های آسیا با ایران حضور داشته است و کاملاً تلخی شکست در جام ملت‌ها را حس کرده و می‌داند چه عواملی باعث آن شکست شده اکنون تجربه مربی می‌تواند به کمک تیم ملی ایران بیاید.

جلالی تصریح کرد: خوشبختانه جام ملت‌ها هم در امارات برگزار می‌شود که هم از نظر جغرافیایی و آب و هوایی و هم از نظر جو مسابقه و تماشاگران با فرهنگ ما نزدیکی دارد.

وی در مورد اینکه تیم ملی مقابل یمن، ویتنام و عراق هم قرار است با همان شیوه جام ملت‌ها بازی کند یا ترکیبی هجومی خواهد داشت، گفت: در این بخش تیم ملی مشکلاتی دارد، تیم ملی سالهاست که به گونه‌ای بازی می‌کند که در درجه اول گل نخورد و بعد گل بزند اما اکنون در جام ملت‌ها باید اول گل بزنیم و این مسئله برای ما خیلی مهم است به همین دلیل قطعاً تغییراتی در ترکیب تیم ملی ایران در جام ملت‌ها شاهد خواهیم بود.

جلالی در مورد اینکه تصور می‌کند خط هافبک ایران با چه نفراتی در میدان حاضر شود، گفت: در این بخش بهتر است که من نظرم را نگویم چون من از تیم دور هستم و شرایط بازیکنان را از نزدیک ندیده‌ام اما تصور می‌کنم ۲-۳ تغییر در خط هافبک داشته باشیم.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه