عضو کمیسیون کشاورزی مجلس مطرح کرد:

توافق غیررسمی سازمان برنامه و بودجه و وزارت جهادکشاورزی برای افزایش قیمت گندم

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: بین وزارت جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه در زمینه افزایش قیمت خرید تضمینی گندم به میزان یک هزار و ۶۷۰ تومان برای هر کیلوگرم توافقی صورت گرفته اما تاکنون رسما ابلاغ نشده است.

توافق غیررسمی سازمان برنامه و بودجه و وزارت جهادکشاورزی برای افزایش قیمت گندم

به گزارش ۸دی، علی اکبری، در خصوص توافق صورت گرفته بین وزارت جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه در زمینهافزایش قیمت خرید تضمینی گندم به میزان یک هزار و ۶۷۰ تومان برای هر کیلوگرم، گفت: تا کنون افزایش قیمت خرید تضمینی گندم به صورت رسمی اعلام نشده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بعد از موضوع مطرح شده در زمینه استیضاح وزیر جهاد کشاورزی توافقاتی بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت جهاد کشاورزی در خصوص افزایش قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی ۹۷-۹۸ صورت گرفته اما تا کنون به صورت رسمی ابلاغ نشده است.

قیمت یک هزار و ۶۷۰ تومانی گندم اطمینان نسبی ایجاد می‌کند

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه در صورت اعلام رسمی قیمت جدید خرید تضمینی گندم آیا نیاز کشاورزان گندم‌کار تامین می‌شود، گفت: قیمت یک هزار و ۶۷۰ تومان برای هر کیلوگرم گندم اطمینان نسبی را ایجاد می‌کند و قوت قلبی برای کشاورزان است.

با افزایش قیمت جدید خرید تضمینی گندم حدودا هزار میلیارد تومان در این حوزه گردش مالی ایجاد می‌شود

گردش هزار میلیارد تومانی با افزایش قیمت خرید تضمینی گندم

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با افزایش قیمت جدید خرید تضمینی گندم که تا کنون ابلاغ نشده حدودا هزار میلیارد تومان در این حوزه گردش مالی ایجاد می‌شود، هرچند که درخواست اعضای کمیسیون برای  قیمت هر کیلوگرم گندم یک هزار و ۸۰۰تومان بوده است.

قیمت کارشناسی گندم ۲ هزار تومان است

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در ابتدا قیمت گندم یک هزار و ۴۷۰ تومان اعلام شد اما بعد از پیگیری‌های صورت گرفته توسط اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس رئیس جمهور قیمت خرید تضمینی گندم را یک هزار و ۶۰۰ تومان ابلاغ کرد در حالی که برآوردهای کارشناسی قیمت گندم را ۲هزار تومان تعیین کرده‌اند امیدواریم قیمت جدید به صورت رسمی ابلاغ شود./

منبع: خانه ملت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه