امام جمعه بندر انزلی در اجتماع ۹دی مردم بندرعباس:

مردم اجازه نمی‌دهند خیانت فتنه‌گران فراموش شود/ مسئولان شیوه‌های جدید دشمن را شناسایی و اقدام به موقع انجام دهند

امام جمعه بندرانزلی در اجتماع ۹دی مردم بندرعباس بر هوشیاری دولت، مجلس و قوه قضائیه تاکید کرد و گفت: مسوولان نظام باید هوشیار باشند، با مفاسد اقتصادی برخورد جدی صورت گیرد، مدیران ناکارآمد حذف و مدیران شایسته و انقلابی جایگزین شوند و به‌گونه‌ای عمل کنند که نگذارند دشمن در این راه پیروز شود و مردم را نسبت به انقلاب بی‌اعتماد کند.

مردم اجازه نمی‌دهند خیانت فتنه‌گران فراموش شود/ مسئولان شیوه‌های جدید دشمن را شناسایی و اقدام به موقع انجام دهند

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام سیدعبدالجواد شمس‌الدین در اجتماع مردم بندرعباس به مناسبت ۹ دی اظهار داشت: بیشترین صدماتی که به اسلام از صدر اسلام وارد شد بواسطه فقدان بصیرت بود.

‎وی افزود: بصیرت و درک و آگاهی از شرایط کنونی در برهه‌های مختلف موجب شد دشمن شکست بخورد.

‎امام جمعه بندرانزلی ادامه داد: دومین عامل مهم در شکست دشمنان، دشمن‌شناسی است خوشبختانه امت اسلام به مرحله‌ای رسیده‌اند که هم بصیرت دارد و دشمن‌شناس است.

‎وی گفت: اگر ملت انقلابی از این دو عامل غافل می‌شدند و بی‌بهره می‌ماندند دشمنان در روزهای نخست انقلاب را به شکست می‌کشاندند.

‎حجت‌الاسلام شمس‌الدین اظهار داشت: دشمن پس از پیروزی انقلاب با طراحی یک جنگ تحمیلی و نابرابر در صدد براندازی نظام اسلامی بود که با غیرتمندی و هوشیاری مردم انقلابی در این راه ناکام ماند.

‎وی افزود: پس از این شکست دشمن در فکر توطئه‌ای دیگر از جنس انقلاب‌های مخملی و رنگی بود که در سال ۸۸ با فریب تقلب در صدد ایجاد این انقلاب بودند که با بصیرت مردم در ۹ دی این توطئه دشمن نیز خنثی شد.

‎امام جمعه بندر انزلی گفت: مردم با آگاهی و بصیرت، راه رهبری را ادامه می‌دهند و نمی‌گذارند خیانت و فتنه فتنه‌گران به فراموشی سپرده شود.

‎شمس‌الدین بیان داشت: فتنه سال ۸۸ به مراتب آثار و خسارات جبران ناپذیرتری به انقلاب و نظام زد و موجب شد نظام اسلامی در سطح منطقه به بی عدالتی متهم شود.

‎وی تصریح کرد: فتنه‌گران، نظام را به تقلب متهم کردند و با گرا دادن به دشمنان موجب وضع تحریم‌های شدید علیه ملت شدند.

‎امام جمعه بندرانزلی گفت: اثرات فتنه ۸۸ تاکنون نیز ادامه دارد و مذاکرات برجامی که حاصلی در پی نداشت نیز آسیب‌های دیگری به نظام وارد کرد.

‎سخنران ویژه ۹ دی در بندرعباس اظهار داشت: باید در خصوص دو شیوه اصلی دشمن برای براندازی و ضربه زدن به نظام اسلامی، مطالعه و مقایسه صورت گیرد تا نسبت به فتنه‌های بعدی دشمن، هوشیاری و آگاهی حاصل شود.

‎حجت‌الاسلام شمس‌الدین افزود: دشمن برای سال ۹۸ برنامه دارد و در تدارک این است که نظام اسلامی و مسوولان و متولیان این نظام را ناکارآمد جلوه دهد.

‎وی ادامه داد: گرانی‌های افسارگسیخته و عدم پاسخگویی متولیان این امر و وجود فساد در برخی نقاط، همه برای ناکارآمد جلوه دادن نظام و بی‌اعتماد کردن مردم نسبت به مسوولان است.

‎وی بر هوشیاری دولت، مجلس و قوه قضائیه تاکید کرد و گفت: مسوولان نظام باید هوشیار باشند، با مفاسد اقتصادی برخورد جدی صورت گیرد، مدیران ناکارآمد حذف و مدیران شایسته و انقلابی جایگزین شوند و به‌گونه‌ای عمل کنند که نگذارند دشمن در این راه پیروز شود و مردم را نسبت به انقلاب بی‌اعتماد کند.

‎امام جمعه بندرانزلی افزود: فساد در گوشه و کنار وجود دارد اما این فساد در بدنه اصلی نظام و مسوولان عالی رتبه وجود ندارد و طرح چنین مسائلی صرفا با هدف بی‌اعتماد کردن مردم به نظام اسلامی، روحانیت و رهبری است.

‎شمس‌الدین تصریح کرد: نباید اعتماد مردم به روحانیت و رهبری خدشه‌دار شود و مردم و مسوولان با هوشیاری، شیوه‌های جدید دشمن را شناسایی و اقدام به موقع انجام دهند.

‎وی، تنها راه برون‌رفت از مشکلات را اطاعت و پیروی از فرمایشات رهبری عنوان کرد و افزود: کم‌توجهی مسوولان به بیانات و فرامین رهبری را نمی‌توان شاهد بود، آنچه موجب پیشرفت جامعه می‌شود عمل به رهنمودهای رهبری است این عدم تبعیت موجب ضرر به کشور خواهد شد.

‎حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین در پایان اظهار داشت: باید درس‌های جنگ تحمیلی و فتنه ۸۸ به‌عنوان نصب‌العین و چراغ راه مردم بصیر باشد و آگاه باشیم که خنثی‌کردن توطئه دشمنان، تنها با مطیع امر رهبری بودن محقق خواهد شد.

گفتنی است پس از لغو سفر حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی به دلیل کسالت، حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین در تجمع ۹دی بندرعباس سخنرانی کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه