علی افتخاری عضو فدراسیون جهانی کشتی خبر داد:

رشت میزبان جام جهانی کشتی در سال ۲۰۱۹ شد

با توجه به تامین هزینه های میزبانی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ کشتی، استان گیلان و شهر رشت میزبان این دوره از رقابت ها شد.

رشت میزبان جام جهانی کشتی در سال ۲۰۱۹ شد

به گزارش هشت دی، عضو فدراسیون جهانی کشتی در رشت اظهار داشت: طی مذاکراتی که با لالویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی و بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی ایران انجام شد، مسابقات کشتی جام جهانی۲۰۱۹ در گیلان و شهر رشت برگزار می شود.

علی افتخاری افزود: البته در صورت تامین هزینه های این رویداد مهم جهانی، با میزبانی رشت موافقت می شد که با توجه با مساعدت دکتر سالاری استاندار گیلان و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان گیلان ، هزینه های میزبانی این رویداد جهانی پیش بینی و تامین شده است.

مشاور عالی دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد: این مسابقات معتبرترین رویدادی است که در تاریخ ورزش گیلان برگزار خواهد شد و به احتمال فراوان این مسابقات که در رشته آزاد برگزار خواهد شد، اردیبهشت ماه سال آینده در گیلان و شهر رشت برگزار می شود.

وی بیان کرد: همچنین با هماهنگی های انجام شده با لالویچ ، حین برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی ۲۰۱۹ ، از فردین معصومی و ابراهیم مهربان دو چهره مدال آور و پرافتخار کشتی گیلان و ایران تجلیل و تقدیر می شود.

عضو فدراسیون جهانی کشتی اضافه کرد: اخذ میزبانی مسابقات کشتی آزاد جام جهانی ۲۰۱۹ ، علاوه بر اینکه به عنوان معتبرترین رویداد ورزشی تاریخ ورزش گیلان محسوب می شود، حضور کشورهای صاحب نام جهان و قهرمانان نامی این رشته پرطرفدار ، سبب حصول دستاوردهای متعددی در بخش های ورزشی ، فرهنگی ، اقتصادی و گردشگری برای رشت و استان گیلان خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه