فرمانده سپاه صومعه سرا: مسجد قوه پیشران و موتور محرکه انقلاب است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان صومعه سرا از مسجد به عنوان قوه پیشران و موتور محرکه انقلاب نام برد که از درون آن آدم هایی تربیت می شوند که شرایط یک جوان پاک و مومن را داشته باشند.

فرمانده سپاه صومعه سرا: مسجد قوه پیشران و موتور محرکه انقلاب است

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار کیا عاشوری در جشنواره الگوهای برتر مسجد محوری که در مصلای مسجد جعفری صومعه سرا برگزار شد گفت: رویش هایی که از دل مساجد و مراکز فرهنگی بیرون می آید بیشتر از ریزش هاست و مطمئناً می توان از نشست های تربیتی نتایج خوبی گرفت.

وی افزود: طلوع حرکت اسلام از مسجد شروع شد و از دل مسجد بود که آدم های پاک و شهادت طلب تربیت شده و پا به عرصه گذاشتند.

سرهنگ عاشوری با اشاره به این که مسجد تفاضل اعتقادات و باورهای ما را نسبت به دنیای غرب مشخص می کند تصریح کرد: دشمن به دنبال فشرده شدن تمدن ها و یکسان سازی اعتقادات و باورهاست در حالی که بین اعتقادات و باورهای اسلامی و غربی فاصله ای به اندازه زمین تا آسمان است.

فرمانده سپاه صومعه سرا از اخلاص به عنوان جوهره بسیج که از دل مساجد بیرون می آید نام برد و گفت: در شروع انقلاب اسلامی مسجد محل تولد شجره طیبه بسیج و محل تربیت آدم های تراز انقلاب بود که برای رسیدن به خدا سر از پا نمی شناختند.

وی اظهار داشت: ملاحظه وصیت نامه های شهدا نشان می دهد که آنها پیوند و ارتباط خاصی با مسجد داشته و تربیت شده مسجد بودند و دشمن از همین مسئله وحشت دارد چون می داند که جوان های شهادت طلب از دل مسجد بیرون می آیند.

وی شهید حججی ها و اتابه ها را محصول رویش در مسجد ذکر کرد و افزود: قدرت اقیانوسی بسیج توانسته همیشه در برابر مقابله با استکبار جهانی بایستد و اصطکاک ایجاد کند.

فرمانده سپاه صومعه سرا اضافه کرد: دشمن با فشرده کردن تمدن ها و یکسان سازی باورها و اعتقادات به دنبال این است که بتواند ذهن و ضمیر جوان هایی را که دوران انقلاب و جنگ را ندیده اند تسخیر کند.

وی با اشاره به این که بسیج می تواند در همه عرصه ها موفق باشد به شرطی که بتواند ارتباط خود را با مسجد حفظ کند افزود: به فرموده مقام معظم رهبری زمزمه محبت متولیان امر در مسجد می تواند جوانان را به سمت مسجد هدایت کند و هیئت امنای مساجد باید انگیزه ایجاد کنند تا جوان و نوجوانی که تازه به سن تکلیف رسیده و خیلی از مسایل را نمی داند با ورود به مسجد پابند آن شود

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه