دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان:

فتنه خط قرمز ما است/ در سال ۸۸ عده ای نوکر بی جیره و مواجب دشمن شدند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان، گفت: کاری که فتنه گران در سال ۸۸ انجام دادن زدن نیروهای خودی، شعار علیه نظام، رهبری و قانون اساسی بود و بر این اساس این افراد نوکران بی جیره و مواجب دشمن شدند.

فتنه خط قرمز ما است/ در سال ۸۸ عده ای نوکر بی جیره و مواجب دشمن شدند

به گزارش خبرنگار هشت دی، حسن کربلایی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهر رشت با بیان اینکه در فتنه ها اگر بدون اطلاعات باشیم شکست خواهیم خورد، اظهار کرد: کاری که فتنه گران در سال ۸۸ انجام دادن زدن نیروهای خودی، شعار علیه نظام، رهبری و قانون اساسی بود و بر این اساس این افراد نوکران بی جیره و مواجب دشمن شدند.

وی با اشاره به سخن رهبرانقلاب در رابطه با انتخابات سالم اذعان کرد: مقام معظم رهبری اول فروردین ۸۸ با تیزبینی اخطار های لازم را دادند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان، گفت: آقایان گفتند باید انتخاب مردم را بپذیریم و به آن احترام بگذاریم اما قبل از باز کردن صندوق اعلام برنده شدن کردند تا بگویند اگر چیزی غیر خواسته ما شد تقلب است.

وی با اشاره به ۲۳ خرداد و اعلام رسمی پیروزی احمدی نژاد در انتخابات، گفت: پس از این واقعه، میرحسین موسوی ۱۷بیانیه بر علیه نظام جمهوری اسلامی صادر کرد.

کربلایی با بیان اینکه مردم در ۲۵خرداد به تظاهرات دعوت کردند و عده ای نیز کشته شدند، اعلام کرد: مقام معظم رهبری در نماز جمعه ۲۹ خرداد در این رابطه سخنرانی کردند.

وی ضمن اشاره به بازبینی دوباره ۱۰درصد از آرا و حضور نمایندگان کاندیدها در شمارش بیان کرد: عده ای هم هشت دی، در شب عاشورای حسینی در حسینیه جماران تجمع کردند و شعارهای نامناسب علیه رهبری دادند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان تصریح کرد: مردم شهر رشت در روز ۷دی مقابل نماینده رهبری به صورت کفن پوش آمادگی خود را به رهبر انقلاب اعلام کردند.

وی با بیان اینکه گیلانی ها در تجمع علیه ضد انقلابیون پیشتاز بودند گفت: هشت دی به تجمع بزرگ مردم غیور و پیشتاز گیلان تبدیل شد که رهبر معظم به آنها مدال افتخار دادند.

کربلایی با اشاره به سخن رهبر انقلاب که فرمودند فتنه خط قرمز ما است ادامه داد: مسئولین باید به این خط قرمزها توجه کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه