خرج کردن بیت المال برای تبریک به رئیس مجمع نمایندگان گیلان + تصاویر

حمید رضا خصوصی این دوره به عنوان رئیس مجمع نمایندگان گیلان منصوب شد و صومعه سرا این بار هم پر از بنر و پرده تبریک شد اما با یک تفاوت عجیب.

خرج کردن بیت المال برای تبریک به رئیس مجمع نمایندگان گیلان + تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، وقتی امام علی علیه السلام نسبت به چیزهایی که خیلی کم اهمیت به نظر می آیند حساسیت نشان می دهد، مثل تیز کردن نوک قلم بیت المال و نهایت دقت در استفاده از کاغذ بیت المال و یا وقتی طلحه و زبیر برای امور شخصی به خدمت امام علیه السلام می رسند حضرت شمع بیت المال را خاموش می کند و به کار آن ها رسیدگی می کند، این ها همه هشدار به کارمندان و کارگزاران و همه مردم است که مواظب باشید اسراف و زیاده روی نکنید.

این روز ها به هر منطقه ای از صومعه سرا سر بزنید غیر ممکن است که تصویر جناب آقای خصوصی نماینده شریف مردم صومعه سرا را رویت نکنید.

حمید رضا خصوصی این دوره به عنوان رئیس مجمع نمایندگان گیلان منصوب شد و صومعه سرا این بار هم پر از بنر و پرده تبریک شد اما با یک تفاوت عجیب.

در گذشته برای اینچنین اتفاقات فقط گروه ها و تشکل ها، بنر و پرده تبریک از هزینه شخصی نصب میکردند اما این بار اداره ها از پول بیت المال برای این کار بیهوده خرج کردند و هر یک بنر جداگانه ای در شهر نصب کردند.

لازم به ذکر است که ادارات مختلفی در این حرکت سهیم بوده اند.

یادش بخیر شهید احمد متوسلیان آخرین نفری که از عملیات برمی‌گشت خودش بود. یک کلاه خود سرش بود، افتاد ته دره. حالا آن طرف دموکرات‌ها بودند و آتششان هم سنگین. اول ته دره رفت و کلاه خود را برداشت، سپس به راه خود ادامه داد.

گفتیم «اگر شهید می‌شدی…؟!»

گفت«این کلاه بیت المال بود……»

قضاوت با خودتان.

01-(6)

01-(5)

01-(4)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سید سجاد
این همه بنر!! از این بیشتر هم نصب شده. این رئیس مجمع نمایندگان شدن دوره ایه. تقریبا به همه هم میرسه. [...]
یک شهروند صومعه سرایی
آیا شما مطمئن هستید از پول بین المال هزینه شده؟!! از کجا اینقدر مطمئن حرف می زنید؟! چرا همیشه با عینک بد بینی نگاه مبکنید!! شاید از جیب شخصی هزینه کرده باشن. مگر پول بنر چنده. نهایت 50تومان/ آیا مشکل کشور ما امروز اینه یا اختلاسهی سه هزار میلیاردی. آقای 8دی از شما که خود را ارزشی می دانید انتظار می رود از نماینده های سالم و انقلابی حداقل حمایت کنید نه تخریب. البته اگر منتشر کنید...
م در پاسخ به یک شهروند صومعه سرایی
انگار شما خبره بازار و بنرای صومعه سرا رو نداری زیر 100 بنر نخورده حاضرم قسم بخورم که خیلی از این حرفها بیشتره این بنره ها هم حداقل دونه ای 80 تومن میشه با یه حساب ساده به چند میلیون پول بی زبون میرسیم از این بگذریم چی شد مثلا؟؟؟؟؟؟ این همه بنر چه سودی داشت ؟ شما که انقدر خودتو منصف میدونی چرا در مورد اینکه این بنرا به هیچ دردی نمیخورن و هدف کسانی که اسمشونو زیر بنرا میزنن حرف نمی زنی؟؟؟؟؟؟
دیده بان
شباهت بنرهای صومعه سرایی و نامه های کوفی در چیست؟
همایون
پستی که دوره ای به همه نمایندگان میرسه این همه اهنو تولپ نداره که
در حاشیه