اعتبارات ورزش گیلان به پروژه های نیمه تمام اختصاص می یابد

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تصریح اینکه تعریف پروژه ای جدید در حوزه ورزش استان کاری دشوار است، گفت که بیشترین سهم اعتبارات تعریف شده به این اداره کل، به پروژه های نیمه تمام اختصاص می یابد.

اعتبارات ورزش گیلان به پروژه های نیمه تمام اختصاص می یابد

به گزارش هشت دی، مریم بخشیدر نشست شورای ورزش شهرستان املش اظهار داشت: زیرساخت های ورزش استان ضعیف است و باید بکوشیم آن را به وضعیتی مطلوب برسانیم.
وی سهم سرانه ورزشی در گیلان را ۶۲ صدم درصد عنوان و اضافه کرد: با همه تنگناهای مالی، ورزشکاران گیلانی در بخش های ملی و بین المللی خوش درخشیده اند.
به گفته بخشی ، در املش تاکنون سه خانه ورزش روستایی راه اندازی شده و اهتمام داریم خانه های ورزش را در روستاهایی که دارای زمین سند دار هستند، ایجاد کنیم.
اسدالله عباسی نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: املش از نظر استعدادهای ورزشی نسبت به دیگر شهرستان ها چیزی کم ندارد و اگر به ورزش کودکان و نوجوانان توجه شود؛ در سال های آینده شاهد پرورش قهرمانان و پهلوانان بسیاری در میادین استانی، ملی و جهانی خواهیم بود.
وی سهم املش از اعتبارات استانی و ملی را اندک و ناعادلانه دانست و خواستار توجه بیشتر مسئولان ذیربط به این موضوع شد و ادامه داد: لازم است فوتبال پنج نفره را در رانکوه املش پیگیری و عملیاتی کنیم و در همین زمینه باید ساماندهی زمین ورزشی شهدای خرشتم پیگیری شود.
اسدالله عبدالله تابار رئیس اداره ورزش و جوانان املش نیز گفت: در ۹ماه سال جاری، حدود ۷۷ مسابقه استانی را میزبانی کرده ایم و ۳۲ مدال طلا، ۳۲ مدال نقره و ۳۶ مدال برنز گرفته ایم و در سطح ملی نیز ۱۰ مدال طلا، ۱۰مدال نقره و ۹مدال برنز کسب کرده ایم.
وی تجلیل از ۱۵۰ نفر از رئیسان و نواب هیأت های ورزشی و ۲۲ نخبه ورزشی را از دیگر عملکردهای اداره ورزش و جوانان املش عنوان و اضافه کرد: هم اکنون تعداد بیمه شده های ورزشی و ورزشکاران شهرستان شامل یک هزار و ۵۳۷ نفر مرد و ۵۲۱ نفر زن است و در بخش مرکزی ۲۴هیأت ورزشی و در بخش رانکوه پنج هیأت ورزشی فعال هستند.
املش با دو بخش مرکزی و رانکوه در ۷۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است و ۲۹ هیأت ورزشی با دو هزار و یکصد ورزشکار دارای شناسنامه در این شهرستان فعال هستند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه