سرپرست فرمانداری رودسر:

پرداخت خسارت به سیل زدگان رودسر طی هفته آینده

سرپرست فرمانداری رودسر گفت: سیل امسال در مجموع به ۵۵۰ واحد مسکونی خسارت وارد کرد که تاکنون به ۲۹۴ واحد مجموعاً حدود ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات داده‌ شده که بقیه این واحدها طی هفته آینده پرداخت خواهد شد.

پرداخت خسارت به سیل زدگان رودسر طی هفته آینده

به گزارش ۸دی، وارسته در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان با اشاره به فصل سرد سال و احتمال بارش برف و باران گفت: دیواره سازی و ساماندهی رودخانه‌ها و لایروبی آب‌بندآن‌های سطح شهرستان در جلوگیری از بروز بحران و جاری شدن سیلاب ضروری است.

وی با تأکید بر اینکه انباشت مصالح در بستر بعضی از رودخانه‌های شهرستان رودسر نیازمند ساماندهی است، افزود: دستگاه‌های متولی همانند آب منطقه‌ای، راهداری، بنیاد مسکن، صنعت و معدن، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و دستگاه‌های نظارتی تلاش کنند با مشارکت و تعامل همدیگر نسبت به ساماندهی رودخانه‌ها اقدام و از بروز بحران در بارش‌های آینده جلوگیری کنند.

وارسته با قدردانی از تلاش‌های به‌موقع مدیران دستگاه‌های شهرستان رودسر در سیلاب مهرماه امسال تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی و آب و هوایی و احتمال بارش‌ها همه نهادها و دستگاه‌های عضو مدیریت شهرستان در آمادگی کامل باشند تا در هنگام بروز حوادث احتمالی آمادگی لازم برای خدمت‌رسانی به مردم را داشته باشند.

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به آب‌گرفتگی بعضی از معابر و محله‌ها در سطح شهرستان گفت: جمع‌آوری و ساماندهی آب‌های سطحی باید از اولویت‌های شهرداری‌ها قرار گیرد.

وی با اشاره به خسارات ناشی از سیل کاکرود اشکورات در خردادماه و سیل شهرستان رودسر در مهرماه امسال بیان کرد: در مجموع به ۵۵۰ واحد مسکونی خسارت وارد شد که تاکنون به ۲۹۴ واحد مجموعاً حدود ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات داده‌ شده که بقیه این واحدها طی هفته آینده پرداخت خواهد شد.

وارسته گفت: آب منطقه‌ای در خصوص ساماندهی سردهنه های مهم و تأثیرگذار سطح شهرستان رودسر مانند سردهنه بی‌بالان به‌صورت میدانی وارد عمل شود و هر چه سریع‌تر نسبت به رفع آن‌ها اقدام کند.

وی با تأکید بر آمادگی لازم دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی در راستای پیشگیری از بروز حوادث و مشکلات احتمالی تصریح کرد: دهیاران در روستاها نسبت به شاخه زنی درختانی که ممکن است برای شبکه برق شهرستان رودسر ایجاد مشکل کند اقدام کنند.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه