نماینده ولی‌ فقیه در استان گیلان:

دشمنان در عرصه ناهنجاری‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده‌اند‌

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت:‌ دشمنان برای از بین بردن فرهنگ ایرانی اسلامی در عرصه ناهنجاری‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند.

دشمنان در عرصه ناهنجاری‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده‌اند‌

به گزارش ۸دی، آیت‌الله رسول فلاحتی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان اظهار داشت: دشمنان کشورمان با استفاده از عواقب مخرب ناهنجاری‌های اجتماعی قصد دارند فرهنگ ایرانی و اسلامی را مورد هجمه همه‌جانبه خود قرار دهند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان گیلان با بیان اینکه دشمن برای از بین بردن فرهنگ کشور سرمایه‌گذاری‌های کلانی می‌کند عنوان کرد: آثار و عواقب شوم تشدید ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه می‌تواند مسیر و ابزار لازم را برای ورود و اجرای توطئه‌های دشمنان فراهم کند.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه زمینه‌ها و بسترهای لازم برای ارتقاء سطح فرهنگ عمومی باید در جامعه ایجاد شود تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین این بسترها ترویج فرهنگ نماز است که می‌تواند علاوه بر ارتقاء فرهنگ عمومی به کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی کمک کند.

وی آموزش و پرورش را یکی از رکن‌ها و پایه‌های اساسی توسعه فرهنگ عمومی در جامعه دانست و ابراز داشت: والدین کودکان در مسیر فرهنگ‌سازی آنان نقش اساسی بر عهده دارند به‌طوری‌که غفلت از این بخش مهم، خسارت‌های هنگفتی را در کانون خانواده به بار می‌آورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان اعمال راهبردها و سیاست‌های هدفمند در حوزه آموزش و پرورش را مهم دانست و ابراز داشت: بسیاری از بحث‌ها و موضوعات ۴۵گانه فرهنگی با اصلاح رویه‌ها در حوزه آموزش و پرورش و کاهش خشونت‌های کلامی قابلیت اجرایی پیدا می‌کند.

آیت‌الله فلاحتی با تأکید بر لزوم پاسخگویی نهادها جهت جلوگیری از ایجاد عقده در سطح جامعه اظهار داشت: علم و دانش اندک در حوزه مسائل تربیتی از یک سو و غفلت از این حوزه بسیار مهم توسط دستگاه‌های متولی معضلات بسیار پیچیده‌ای را در اجتماع ایجاد می‌کند.

امام جمعه رشت بر لزوم همکاری و مساعدت دستگاه‌های مختلف جهت سرمایه‌گذاری در حوزه مسائل فرهنگی تأکید کرد و اظهار داشت: با تحقق این هدف و راهکار مهم در جامعه، توطئه‌های دشمن برای تشدید ناهنجاری‌های اجتماعی، خنثی و اعتلای فرهنگی میسر می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه