دشمن نگران فعالیت‌های هسته‌ای ما نیست؛ بلکه نگران نفوذ و اقتدار ایران اسلامی به عنوان یک تمدن کارساز در جهان است

نماینده امام خامنه ای در شورای امنیت ملی در جمع طلاب حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفول در سخنانی بمناسبت گرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول در دوران جنگ تحمیلی گفت : خدا را شاکرم که امروز در سرزمین صبر مقاومت و در جمع شاگردان مکتب امام موسی کاظم (ع) حضور پیدا کردم.

دشمن نگران فعالیت‌های هسته‌ای ما نیست؛ بلکه نگران نفوذ و اقتدار ایران اسلامی به عنوان یک تمدن کارساز در جهان است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از رجانیوز، دکتر جلیلی با اشاره به صبر و پایداری آیت الله قاضی، امام جمعه فقید دزفول در برپایی نماز جمعه در دوران جنگ گفت : این روحیه شجاعت و شهامت بر گرفته از ایمان و باور قلبی مردم این سرزمین به قرآن و اهل بیت (علیهم السلام )است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به شکل گیری تمدن اسلامی در آینده نچندان دور در جهان گفت: نسل ایران اسلامی با مقاومت مردمی چون خرمشهر و دزفول تجربه و الگویی را به جهان اسلام ارائه داده که با اعتقاد به خدا، پیامبر و ولایت دشمن را مستاصل کرده است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی افزود: اگر امروز دشمن سعی در تهدید و تحریم و فشار بر نظام جمهوری اسلامی ایران را دارد، نه اینکه نگران فعالیت ها صلح آمیز هسته ای ما باشد بلکه نگران نفوذ و اقتدار ایران اسلامی به عنوان یک تمدن اسلامی و کارساز در کل جهان است.

دبیر اسبق شورای امنیت ملی کشور تاکید کرد: دشنان نظام اسلامی در تلاشند که اصل مبارزه را که همان تفکر اسلام ناب محمدی(ص) است از دست ملت مبارز ایران گرفته و از ادامه این حرکت الهی منصف سازند.

جلیلی ادامه داد: بی شک تمدن جدید بر مبناب شجره طیبه و با کمک و یاری مردانی چون شما طلاب عزیز شکل خواهد گرفت و اندیشه و آرمان امام و شهدای عزیز ، مبتنب بر معارف عمیق قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) است که بواسطه همت و تلاش شما طلاب عزیز دنبال می شود.

دکتر جلیلی با تاکبد به اهمیت و جایگاه ولایت فقیه در نشر اسلام و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان گفت : بی شک ولایت فقیه به رغم تمام توطئه های دشمن از اسلام نظام و این میراث بزرگ شهدا دفاع می کند و وظیفه آحاد مردم است که قدردان این نعمت الهی می باشند.

گفتنی است پیش از سخنان دکتر جلیلی، حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی ضمن خوش آمد گویی به حضور نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی به شهر دزفول، گزارشی کوتاهی از مجاهدت ها و صبر و استقامت مردم دزفول و شهدای گرانقدر این شهرستان در دوران هشت سال دفاع مقدس ارائه داده و گفت: مردم دزفول در کنار امام جمعه فقید خود ، حسرت تسلیم دزفول را به دل بعثیان و حامیان غربی و شرقی آنها گذاشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه