حاشیه نگاری بر گردهمایی بزرگ فعالان فضای مجازی بسیج گیلان

یکی از فعالان فضای مجازی حواشی گردهمایی بزرگ فعالان فضای مجازی بسیج گیلان را نوشته است که در ادامه می خوانید.

حاشیه نگاری بر گردهمایی بزرگ فعالان فضای مجازی بسیج گیلان

 ۸دی: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ در تاریخ برایم ماندگار شد؛ گردهمایی فعالان انقلابی فضای مجازی متفاوت با آنچه که قبلا در نشست ها و همایش ها با چشمان خود دیده بودم، بود.

جدای از برنامه های تکراری همایش ها این بار میهمان ویژه ای داشتیم و آن کسی نبود جز سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور آن هم برای اولین بار در رشت، هرچند سردار را شب قبل به هنگامه نماز مغرب و عشاء در رودبار زیارت کردیم.

به سالن اجتماعات دانشگاه آزاد رشت محل برگزاری گردهمایی رسیدیم، خدای من! فکرش را هم نمی کردم این همه فعال مجازی آن هم در گیلان! سالن پرُ شده بود جایی برای سوزن انداختن نبود، همهمه فعالان همه جای سالن را فراگرفته بود، یکی از توئیتر می گفت و دیگری از اینستا، یکی منتظر وقت سخنرانی سردار بود تا آنلاین حاشیه ها را در مجازی به فضا بفرستد و دیگری اندکی چُرت بخاطر طولانی بودن مسیر از دورترین نقاط استان به رشت محل برگزاری گردهمایی، فکرش را نمی کردیم برنامه ای روی زمین باشد که سر وقت برگزار شود، اما این بار سروقت برگزار شد، آنلاینه، آنلاین!

مجری بالای سِن رفت، سردار عبداله پور هم آمد تا هم خوش آمدی به میهمان بگوید و سلامی هم به بسیجیان.

نوبت به رئیس سازمان بسیج مستضعفین رسید، خیلی نرم و گرم سخن گفت، گویی که سالهاست در گیلان حاضر می شود و نسبت به گیلانی ها شناخت دارد یاد سخن شب قبل شان افتادم، آری گیلانیان را از نزدیک می شناسد، از شهید مدافع حرم رودباری نوید صفری طلابری گفت.

خودمانیم نمی دانستیم در بین استان ها پیشتاز بودیم، سردار از انگیزه بالای فعالان بسیجی گیلانی گفت، این سخنش را هیچگاه فراموش نمی کنم که گفت در دفاع از انقلاب فرقی نمی کند میدان کربلای۵ باشد یا عرصه فضای مجازی زیرا در هر دوی آنها اولین شرط ورود، وجود انسان  های مجاهدانه است که رهبر معظم انقلاب از آنها بعنوان آدم های سالم الفکر یاد می کند.

از نکات و شروط هفت گانه سردار “آموزش مداوم، حضور پویا و هدفمند، شناخت عمیق دشمن، شبکه سازی، اعتماد به نفس و باور به داشته ها، برکت خداوند به واسطه بذل جان مومنانه و نصرت خداوند به واسطه انسان های مجاهد” که بگذریم مهمانان ویژه “پرستوهای آسمانی”  ۲۸آذر دل ها را قرص تر و مسیر را هموارتر کرد.

برادر سجاد ستوده از یک سورپرایز ویژه گفته بود اما فکرش را هم نمی کردیم که در گردهمایی از پرستوهای آسمانی میزبانی کنیم، آری مجلس مان به یکباره بوی عِطر شهدایی به خود گرفته بود، هرچند حدس هایی می زدیم چون بوی خوش اسپند از دور به مشام می رسید، اما الحق که بگذریم فکرش را نمی کردیم، شهدای گمنام حال و هوای مجلس مان را عوض کرده بود، به یکباره اشک از چشمان بسیجیان جان بر کف سرازیر شد، نگاهی به بغل دستی ام انداختم، جوان مؤمنی از سیاهکل که در همان مجلس به لطف شهدا قرعه کربلا به نامش افتاد ، اشک می ریخت، شهدا را پله به پله از راهروهای سالن عبور می دادند تا عزیزان دستی به شهدا و دعایی بخوانند.

خودمانیم شهدا نمک گیرمان کردند، همگی جهادی دست به کار شدند و هر یک به طریقی هشتگ #راهتون_ادامه_داره را نقل محافل و داغ ترین مطلب توئیتر فارسی و اینستا کردند.

به قول برادر “سیاوش آقاجانی” نخستین گردهمایی فعالان مجازی بسیج استان گیلان با حضور پیکر دو شهید گمنام معطر شد و چه اشکی ریختند افسران جنگ نرم که در جنگ فضای مجازی می جنگند اما چون شمع در حسرت #شهادت حقیقی می سوزند.

آری شهدا #راهتون_ادامه_داره

 

نویسنده: علی اصغر لطیفی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه