بررسی گزارش تفحص از دانشگاه آزاد در مرحله نهایی/پایان مهلت جاسبی برای ارائه دفاعیات

نایب رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، از اتمام بررسی گزارش طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد.

بررسی گزارش تفحص از دانشگاه آزاد در مرحله نهایی/پایان مهلت جاسبی برای ارائه دفاعیات

به گزارش ۸دی نیوز، جبار کوچکی‌‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از اتمام بررسی گزارش طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد.

وی با بیان اینکه نتایج بررسی‌های هیات تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی طی نامه‌ای به روسای قبلی این دانشگاه ابلاغ شده است، افزود:‌ بی شک پس از استماع دفاعیات روسای قبلی این دانشگاه گزارش طرح مذکور روانه صحن علنی مجلس برای بررسی نهایی خواهد شد.

همچنین کوچکی نژاد از مهلت یک هفته‌ای کمیسیون آموزش مجلس به روسای قبلی دانشگاه‌‌ آزاد اسلامی برای ارایه دفاعیاتشان در پونده تفحص از دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: برای جمع بندی نهایی گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد باید روسای قبلی این دانشگاه اظهارات خود را بیان کنند که این فرصت برای آقای جاسبی به پایان رسیده و وی هنوز برای ارایه دفاعیات خود در کمیسیون حاضر نشده است.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: جمع‌بندی نهایی گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی و ارایه گزارش آن به صجن در حال حاضر منوط به حضور آقای جاسبی در کمیسیون آموزش مجلس و ارایه توضیحات است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
م.فومنی
طرح تفحص از رییس دانشگاهی که مسول یک نهاد خصوصی بوده جه نفعی برای شما داره اخه؟؟؟اگه مرد عمل هستین جلوی فسادهای اخلاقی و مالی همین مسولین نهادهای مختلف همین رشت و گیلان باشین...خرابکاریهای اخلاقی مختلف رو چاره کنین نه اینکه همش نفس به جان مرده بدمین!!!!!
در حاشیه