فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان خبر داد:

آزادسازی ۱۲ هزار مترمربع از اراضی ملی چهار شهرستان

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی گیلان گفت: در صومعه سرا ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع، در لنگرود ۳ هزار مترمربع در آستانه اشرفیه ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع و در رودسر یک هزار و ۱۷۵ مترمربع از اراضی ملی تصرف شده از دست متصرفین و متخلفین، با دستور مقام قضایی آزاد شد.

آزادسازی ۱۲ هزار مترمربع از اراضی ملی چهار شهرستان

به گزارش ۸دی، سرهنگ رامین همتی در این رابطه، اظهار کرد: در هفته گذشته نیروهای یگان حفاظت ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ها و جنگلبانان موفق به کشف و ضبط چوب آلات غیر مجاز، دستگیری متخلفین و رفع تصرف اراضی ملی شدند.

وی با بیان اینکه در شهرستان رشت ۱۱۲ اصله چوب غیر مجاز به حجم ۵۶.۵ مترمکعب کشف و ضبط شد، تصریح کرد: نیروهای یگان حفاظت همچنین ۲۴ اصله چوب غیر مجاز به حجم یک مترمکعب و یک استر هیزم در شهرستان صومعه سرا و ۳۹ اصله چوب قاچاق به حجم ۲.۰۱۵ مترمکعب در شهرستان تالش را کشف و ضبط کردند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان افزود: در شهرستان شفت ۴۵ اصله چوب قاچاق به حجم ۱.۷۴ مترمکعب و ۶ استر هیزم و در شهرستان آستانه ۶۰ اصله چوب غیر مجاز به حجم ۱.۵ مترمکعب و ۳ استر هیزم به دست آمد.

این مقام مسئول از کشف و ضبط ۲۴ اصله چوب قاچاق بلوط از یک دستگاه نیسان به همراه متخلف حرفه ای و اره موتوری توسط نیروهای حفاظتی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رشت در جنگل‌های منطقه لاکان خبر داد و خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضایی فرد متخلف بازداشت شد.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان صومعه سرا ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع، در شهرستان لنگرود ۳ هزار مترمربع در شهرستان آستانه اشرفیه ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع و در شهرستان رودسر یک هزار و ۱۷۵ مترمربع از اراضی ملی تصرف شده از دست متصرفین و متخلفین، با دستور مقام قضایی آزاد شد.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه