سقوط سه درخت روی یک خانه روستایی در شالکه شاندرمن + تصاویر

بامداد روز یکشنبه پس از وزش باد، سه اصله درخت صنوبر در روستای شالکه شاندرمن بر روی یک خانه سقوط کردند.

سقوط سه درخت روی یک خانه روستایی در شالکه شاندرمن + تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ماسال نیوز، بامداد روز یکشنبه پس از وزش باد نسبتا شدید، سه اصله درخت صنوبر در روستای شالکه شاندرمن بر روی یک خانه سقوط کردند.

در این حادثه به هیچ یک از ساکنان منزل مسکونی خسارتی وارد نشد و خوشبختانه مالک این ساختمان، منزل مسکونی خود را بیمه نموده بود.

 نماینده بیمه البرز در شهرستان ماسال عصر دیروز در رابطه با این حادثه گفت: تمام خسارات وارد شده به ساختمان از سوی بیمه البرز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

ایرج شکوری نماینده بیمه البرز در ماسال در همین رابطه به ماسال نیوز گفت: کارشناس برآورد خسارات بیمه البرز در سریعترین زمان ممکن پس از اطلاع از حادثه در محل حاضر شده و میزان خسارات وارد شده را برآورد نمود.

وقوع سیل عصر روز گذشته موجب سست شدن خاک بستر درختان صنوبر حاشیه نهر زراعی در روستای شالکه شده بود که وقوع اولین باد موجب سقوط این درختان صنوبر شد.

MASALNEWS.IR shakeh shanderman (4) MASALNEWS.IR shakeh shanderman (5) MASALNEWS.IR shakeh shanderman (6) MASALNEWS.IR shakeh shanderman (7) MASALNEWS_IR shakeh shanderman (1) MASALNEWS_IR shakeh shanderman (2) MASALNEWS_IR shakeh shanderman (3) - Copy

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه