حرکت غیراخلاقی لیلا حاتمی، غیر دینی و غیر ایرانی است

به منظور اعتراض از رفتار دور از عرف بازیگر زن ایرانی و جهت محکوم نمودن این اقدام، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت بیانیه ای صادر نمود.

حرکت غیراخلاقی لیلا حاتمی، غیر دینی و غیر ایرانی است

 حرکت خلاف اخلاق بازیگر زن ایرانی در جشنواره کن، در ادامه ی سریال کشف حجاب ها و همچنین حضور نامناسب بازیگران زن ایرانی در جشنواره های مختلف داخلی و بین المللی است – مسئولین باید جلوی این رفتارهای هنجارشکنانه بأیستند.
وظیفه همه ی اقشار جامعه علی الخصوص خواص و مسئولین در قوای سه گانه، همواره باید این باشد که حرکات دشمن که از زبان رسانه های معاند فارسی زبان و جیره خور غرب آشکار می شود، با بصیرت و دید باز ببینند و وقتی غرب در زمینه ای دست به تخریب می زند، اهمیت صیانت از آن را درک کنند. یکی از همین مسائل که غرب برای تخریب آن صدها سایت و شبکه ی اختصاصی تأسیس کرده و هر ساله به تعداد آن ها می افزاید، مسأله حجاب و عفاف است که حفظ بنیان خانواده و آرامش روحی  و روانی جامعه، رابطه تنگاتنگی با این مقوله دارد.
اماّ متأسفانه در ۲۵ ساله پس از پایان دفاع مقدس در جنگ تحمیلی استکبار جهانی بر ایران اسلامی، هر چه به جلو آمدیم علی رغم دو صد چندان شدن تلاش دشمن برای ترویج فساد و بی بند و باری در کشور و ادامه دشمنی خود با جمهوری اسلامی در عرصه ی فرهنگی، این موضوع از اولویت های اصلی نظام خارج شده و به اولویت های پایین تر تنزل یافت. حتی در دوره ای که قرار بود اصلاحات در جامعه صورت گیرد، این اصلاحات به دگرگونی در ارزش های والای انقلاب توسط دولت وقت، مبدّل شد و در زمینه های مختلف فرهنگی که حجاب، یکی از آن مسائل است، هم صدایی با دشمن به وقوع پیوست. أسف بار است که در جامعه ای اسلامی، به جای ترویج ارزش های متعالی و زیبای اسلام در مقوله ی عفاف و حجاب، فمینیسم که سوغات مدرنیته و خیانت آشکار به هویت زن در عصر حاضر است و خود فلاسفه غربی نیز به عملی نبودن آن اذعان می کنند، با حمایت دولت وقت تدریس شد. خیانتی که جامعه ی ما کماکان از عواقبش رنج می برد و روز به روز به آمار طلاق در کشور اضافه می شود.

حرکت غیراخلاقی بازیگر زن ایرانی در جشنواره کن، همزمان با هجمه های شدیدو تهاجم فرهنگی غرب، در ادامه ی پناهندگی و کشف حجاب چند بازیگر زن ایرانی و حضور خلاف عرف در جشنواره های خارجی در سالهای اخیر و دست دادن کارگردان ایرانی برنده ی جایزه ی اسکار با بزیگر زن حاضر در فیلمش، همه و همه در راستای حرمت شکنی های گسترده ی شبکه ضد انقلاب معاند و سایت های هنجارشکن جیره بگیر غرب است که اهداف شومی را در سر می پرورانند و این حرکات -چه با غرض باشد و چه اتفاقی-  اینجاست که ضرورت جهاد در عرصه فرهنگ که با دستور رهبری عظیم الشأن در نام سال ادر شد، بیش از پیش خودنمایی می کند.
جناب آقای روحانی، این آن اعتدالی نیست که در قرآن و روایات ما وجود دارد و بعضی مسائل همچون حجاب، جزء اصول ثابت اسلام است که غیر قابل تغییر است و مطرح کردن اعتدال در این مقوله بی معناست. دشمن در صدد آندلوسی کردنانقلاب اسلامی ایران و تهاجم فرهنگی بسیار گسترده و تمام عیار است.
آیا از دانشجویی که در فضای دانشگاه و کلاس درس با انواع و اقسام تیپ هایزننده و تحریک کننده مواجه می شود، می توان انتظار پیشرفت داشت؟ آیامسئولین فرهنگی کشور به این موضوع واقفند که دانشجو برای فتح قله های علم و فناوری و کمک به صنعت و اقتصاد کشور، نیازمند آرامش روحی است؟ آیا این آسایش و فضای بدون دغدغه، در دانشگاه های ما وجود دارد؟ البته از حق نگذریم علی الظاهر، حرکت های نسبتاً خوبی در زمینه ی عفاف و حجاب آغاز شده که برای تأثیرگذاری مناسب باید اوّلاً اصولی و با برنامه ریزی درست باشد، ثانیاً تساهل و تسامح در آن جایی نداشته باشد ثالثاً ادامه دار و مستمر باشد و امیدواریم با وجود برخی تفکرات غلط و نادرست متولیان فرهنگی و مسئولین رده بالای دولتی و رخنه ی برخی خائنین فتنه به بدنه ی دولت، دوباره سر از بی بی سی و صدای آمریکا در نیاورند.
والعاقبه للمتقین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رضا
اون بنده ی خدا که عذرخواهی کرد شرم بر شما باد
م در پاسخ به رضا
برادر من بحث دیگه سر این خانوم نیست بحث اینه که هیچکس نباید دیگه از این کارا بکنه خودمونیم هممون این خانومو میشناسیمو میدونیم و دیدیم که تا الان چه کارایی کرده
هادی
متاسفانه در جریان دیدار احمدی نژاد با مادر هوگوچاوز این همه شلوغی و سر و صدا شد ولی دست دادن خاتمی با زنان جوان و شرکت در مراسمات آنچنانی در آن زمان که هیچ سرو صدایی نداشت،الان هم که فراموش شده.حالا از روبوسی و ... یک بازیگر تازه به دوران رسیده دفاع نکنین.بلکه بایستی با شدیدترین نحوه ممکن با وی برخورد کرد تا فردا با آقایان جوانتر روبوسی نکرده.
..atena در پاسخ به هادی
کاملا موافقم.پوشش و رفتارایشون اصلا باموازین اسلامی هماهنگ نبود.
در حاشیه