سردار عبدالله‌پور:

۳۵۰ مدرسه در گیلان مانند مدرسه حادثه‌دیده زاهدان هستند

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به آتش‌سوزی مدرسه‌ای در زاهدان و مرگ چهار دانش‌آموز گفت: در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه در گیلان وضعیتی مشابه با مدرسه حادثه‌دیده زاهدان دارد که سپاه عزم خود را برای ایمن کردن آن‌ها جزم کرده است.

۳۵۰ مدرسه در گیلان مانند مدرسه حادثه‌دیده زاهدان هستند

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در مراسم تکریم و‌ معارفه معاونین هماهنگ‌کننده و اجرایی در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه قدس گیلان با اشاره به ضرب‌الاجل بودن حوادث در دنیا اظهار کرد: ما پاسداران یک‌بار همچون تولد و مرگ فرصت داریم تا در جامعه نقش‌آفرینی کنیم.

 

۳۵۰ مدرسه در گیلان وضعیتی مشابه با مدرسه حادثه‌دیده زاهدان دارد

وی با بیان اینکه ارائه گزارش کار برای پاسدار باید منحصراً به خدا ارائه شود افزود: ما پاسداران قبول نداریم که باید به ما گزارش دهد بلکه باید عملکرد و ارائه گزارش یک پاسدار تنها برای خدا باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به شجاعت عباس بایرامی، معاون سابق هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: شهید خوش‌سیرت پیوسته از بایرامی به شجاعت یاد می‌کردند و من هم پیوسته از ایشان شجاعت را دیده‌ام.

وی با اشاره به عملکرد جهادی معاون سابق هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: بایرامی برای اجرای کنگره شهدا حدود ۹ ماه همچون میدان جنگ عمل کرد و آن عملکرد بسیار ارزشمند است.

عبدالله پور با بیان اینکه سپاه کاملاً در اختیار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است گفت: احداث موزه دفاع مقدس و تکمیل پروژه‌های مرتبط با آن یکی از رویکردهای بنیاد حفظ آثار است و امیدواریم با همکاری و پیگیری مدیرکل جدید بهره‌برداری از آن تسریع پیدا کند.

وی مسؤولیت معاونت هماهنگ‌کننده سپاه را بسیار سخت و حائز اهمیت برشمرد و افزود: خدمات شایانی توسط سرهنگ بایرامی در فصل شیدایی و راهیان نور و سایر بخش‌ها برجای‌مانده که شایسته تقدیر است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به آتش‌سوزی مدرسه‌ای در زاهدان و مرگ چهار دانش‌آموز گفت: در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه در گیلان وضعیتی مشابه با مدرسه حادثه‌دیده زاهدان دارد که سپاه عزم خود را برای ایمن کردن آن‌ها جزم کرده است.

وی با اشاره به بالا بودن آستانه تحمل سپاه بیان کرد: کار کردن در سپاه نیازمند صبر ‌حوصله فراوان است و در کنار اتهامات وارده به مجموعه سپاه، کار پاسداری از انقلاب با هجمه دشمنان بسیار سخت است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به توانمندی نیروهای مستعد در سپاه قدس گیلان گفت: حدود ۱۰ تن از معاونت‌های سپاه از موفق‌ترین مدیران در کشور هستند که درخواست همکاری در سازمان مرکزی از آن‌ها شده است.

 

دبیری کنگره سرداران و شهدای گیلان شیرین‌ترین رویداد دوران خدمت

معاون سابق هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: از دادن شهدا تلخ‌ترین حوادث دوران ۳۰ ساله خدمتی من بوده است.

سرهنگ عباس بایرامی با اذعان به شیرین‌ترین دوران خدمت خود در سپاه استان افزود: دبیری کنگره سرداران و شهدای استان گیلان بهترین و شیرین‌ترین رویداد دوران خدمتی من بوده است.

وی با اشاره به خدمات خود در حوزه راهیان نور گفت: اگر مجموعه همکاری سپاه در حوزه راهیان نور نبود هیچ‌گاه موفقیت‌ها حاصل نمی‌شد و راهیان نور گیلان رونق نمی‌گرفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با اشاره به پیروی خود از شهید مهدی خوش‌سیرت بیان کرد: از چندین سردار و فرمانده حین دوران خدمتی خود سرلوحه گرفته‌ام که شهید خوش‌سیرت ازجمله آن‌ها است.

معاون سابق هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان فرصت را برای ارائه خدمت بسیار محدود برشمرد و افزود: هرکسی که می‌تواند در عرصه جمع‌آوری اسناد، موزه و آثار ارزشمند دفاع به ما کمک کند دست یاری به ردی آن دراز می‌کنیم.

در این مراسم از زحمات سه‌ساله سرهنگ عباس بایرامی در معاونت هماهنگ‌کننده تکریم و سرهنگ حسین مصطفی پور به این سمت منصوب و همچنین سرهنگ اسماعیلی به سمت معاونت اجرایی سپاه قدس گیلان معرفی شد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه