توهین به خبرنگاران، این بار در صحن علنی شورای شهر رشت!

خبرنگاران با ورود به صحن شورا با کمبود جا مواجه شدند و بسیاری از خبرنگاران سر پا ایستاده بودند. سپس صحن علنی شورا را به جهت توهین یکی از اعضای شورای شهر به اصحاب رسانه ترک کردند.

توهین به خبرنگاران، این بار در صحن علنی شورای شهر رشت!

به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز، تعدادی از خبرنگاران عصر امروز صحن علنی شورای اسلامی شهر رشت را به جهت توهین به اصحاب رسانه ترک کردند.

این خبرنگاران با ورود به صحن شورا با کمبود جا مواجه شدند و بسیاری از خبرنگاران سرپا ایستاده بودند.

یکی از خبرنگاران خطاب به یکی از اعضای شورا گفت: خبرنگاران خانم سرپا هستند صندلی برای خانم های خبرنگار نمی آورید. این عضو شورا با بی اعتنایی پاسخ داد چرا اصلا خبرنگاران آمده اند به نظر من خبرنگاران نباشند بهتر است.

این عضو شورا از انعکاس اخبار توسط خبرنگاران به شدت شاکی بود و می گفت خبرنگاران وقتی در صحن شورا حضور می یابند حتی شوخی بین اعضا را هم انعکاس می دهند.

این خبرنگار با بیان اینکه خبرنگاران سر خود نیامده و به دعوت شورا آمده اند صحن شورا را ترک کرد.

بقیه خبرنگاران حاضر در جلسه به احترام همکار خود تصمیم به ترک صحن شورا گرفتند اما چون قرآن تلاوت می شد اندکی صبر کردند.

پس از تلاوت قرآن یکی از خانم های پیشکسوت خبرنگار خواست ترک خبرنگاران را اعلام کند که یکی دیگر از اعضای شورای رشت با بیان اینکه شما الان اجازه صحبت ندارید و بعد از اتمام جلسه باید سخن بگویید مانع صحبت کردن این خبرنگار شد که به دنبال این رفتار اهانت آمیز خبرنگاران صحن شورا را ترک کر دند.

لازم به ذکر است که چند تن از اعضای شورا برای دلجویی از خبرنگاران بلند شدند و از خبرنگاران خواستند که برگردند که مورد قبول خبرنگاران واقع نشدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
صومعه سرایی
اسامی این افراد رو بگید تا مردم بشناسن و دیگه بهشون رای ندن مگه کی هستن اینا.خودمون بهشون رای دادیم....
سارا
به نظر می رسد که اعضای چهارم شورای شهر رشت نیز تمایلی به پخش اخبار و رساندن آنها به گوش مردم ندارند ولی مردم دارای درک بالایی هستند و از خبرنگاران حمایت می کنند . هنوز اتفاقات شورای شهر قبلی از یادمان نرفته است .
بافکر
با سلام و خسته نباشید و خداقوت به خبرنگران و مسئولین سایت 8 دی نیوز. از اینکه اخبار را همیشه درست انعکاس می دهید از شما ممنونیم ، اعضای شورای شهر جدید با این رفتار خود ، ماهیتشان را به مردم رشت نشان دادند .
شهروند بينا
جاي بسي تاسف است كه مسولان و مديران ,اخلاقيات را فراموش كرده و آموزه هاي ديني كه قرار بود سرلوحه پندار و گفتار و رفتار باشد را به مطامع دنيا فروخته اند. دوره هاي قبل كه ظاهرا اين آموزه ها را بكار ميبستند اما آنچنان سر انجامي داشتند و به فساد كشيده شدند. اين دوره شورا كه از ابتدا و عملكردشان در همين زمان اندك گوياي بسياري از كج روي هايشان است... بايد تدبيري انديشيد...پناه بر خدا
کاکتوس
وقتی شناسنامه تون رو به قیمت [...] میفروشید باید انتظار چنین برخوردهایی رو هم داشت
در حاشیه